ممنون آوا جون از اینکه به این موضوع توجه کردی.
راستش من اصلا مشکل عدم اعتماد به نفس ندارم. خیلی وقتا به زندگیم که نگاه می کنم، میبینم دو برابر سنم تجربه دارم. از خودم و موقعیتم تو زندگی راضیم ولی دوست دارم نقش خودمو داشته باشم.
این تجربه ها و نگاه مادرانه باعث شده کمتر از زندگیم لذت ببرم. نمی دونم تا حالا دقت کردی آدما هرچی سنشون بالاتر میره سخت تر خوشحال می شن، منم این جوری شدم. نسبت به همسن و سالام کمتر از زندگی لذت می برم.
ضمن اینکه بیش از اندازه بار مسئولیت رو دوشمه.
اگه کسی تمرینی به ذهنش می رسه ممنون میشم کمکم کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)