به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: چگونه بفهمم خواستگارم مامانی (بچه ننه) نیست؟

    سلام تنها عزیز:

    به تالار همدردی خوش امدید و امیدوارم که بتونید نتیجه خوبی بگیرید..
    دوست عزیز درست هست که سوال شما در رابطه با اینکه بدونید میزان وابستگی ایشان به مادرشون چقدر هست شروع شده ولی در زیر لوای اون باید به تمام مسائل دقت کنید..ما فرض می گیریم که شما همه شرایط را بررسی کردی و معتقدی خود شما هم به بلوغ لازم برای ازدواج رسیدی و الان تنها مشکلت اینه که بدونی این اقا تا چه حد به مادرشون وابسته هست..
    اول از پاسخ سوال خود شما شروع می کنم و بعد با اجازه شما کمی از حواشی این موضوع برات می گم..
    دوست عزیز در طی چند خط کوتاه که شما در تالار نوشتی اصلا نمیشه در رابطه با ایشون اظهار نظر کرد ولی با توجه به چیزهایی که شما بیان کردی و اینکه ایشان تمام جواب سوالات شما را منوط به بعدا کردند و بعد از مشورت با مادرشون این پاسخ ها را دادند کاملا مشخص هست که ایشان اصلا به استقلال شخصیتی نرسیدند..
    درسته که هستند افرادی چه پسر و چه دختر که خیلی زود به بلوغ فکری می رسند و می توانند کاملا ازدواج موفقی داشته باشند ولی امار نشان داده که درصد این افراد کم هست و اکثرا پسر ها بعد سن 25 سالگی به استقلال کامل می رسند..از همان یک خط شما میشه اینو متوجه شد..نه اینکه ایشان بچه ننه هستند..این واژه معنای جدایی دارد و استقلال شخصیتی هم معنای دیگری دارد و شما اصلا نباید این دو مقوله را با هم اشتباه کنید..
    در نهایت شما اگر اصرار بر شناخت بهتر داری باید حتما دوره اشنایی و رفت و امد خود را قبل از عقد طولانی کنی و حتما از مشاورین قبل از ازدواج بهره ببری تا بررسی کنند هرکدام از شما به بلوغ لازم برای ازدواج رسیده اید یا خیر..تنها و بهترین کار برای شما مشاوره قبل از ازدواج هست...

    در ادامه اون چند توضیح برای سایر دوستان...چه دهه هفتادی چه شصتی؟!
    دوستان اول اینکه در هدایت کردن مراجع تنها نظر خودتون را معطوف به مشکل مراجع بکنید و اصلا در پاسخ دادن خودتون را جای ایشان نگذارید..چون یک پسر 20 ساله می تونه بسته به نوع تربیت..فرهنگ..شرایط اجتماعی و خانوادگی دارای یک سری معایب و مزایا باشه...بنابراین بحث شما بر سر ازدواج کردن و نکردن این خانم در این سن هیچ کمکی به مراجع نخواهد کرد..و همچنین دوستان اصلا اماری وجود نداره که دقیقا چه موقع و چه سنی فرد توانایی ازدواج داره فقط حداقل و حداکثری وجود داره و کلیت داره نه قطعیت...خواهش می کنم دوستان دقت کنند ..با هم در تاپیک ها برخورد نکنید تا ان شا لله همه ما باهم چیز یاد یاد بگیریم و به دیگران کمک کنیم..تجربیات خود و عقاید خود را تعمیم ندهیم.و تاپیک افت های احتمالی در کار مشاوره را مطالعه بفرمایید...

    تنها عزیز سوالی داشتی باز هم مطرح کن تا ان شا لله نتیجه مطلوب بگیری..راستی نه تنها شما باید طرف مقابلت را از لحاظ بلوغ ازدواج بررسی کنی حتی باید در رابطه با شناخت خودت و بلوغ فکر و اجتماعی خودت هم شناخت پیدا کنی و بعد به ازدواج بیاندیشی تا ان شالله ازدواج موفقی داشته باشی..

    موفق باشی
    سارا بانو

  2. 2 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (سه شنبه 21 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟
    توسط baran.68 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 94, 13:04
  2. میخواهی همسرت چگونه باشد؟خواسته های همسرت چیست؟
    توسط m.o.d در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 21:39
  3. مشکلات کاری من ! شرایط استفاده از بیمه بیکاری چیست؟
    توسط banooye khial در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 29 تیر 93, 03:48
  4. علاقه ای ناخواسته به همکلاسی!تکلیف چیست؟
    توسط anahita -a در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 12:40
  5. چطوری بفهمم خواستگارم بد دل و تعصبی نیست؟
    توسط mapar202 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 02:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.