سلام دوستم
وقتی در مورد شیشه صحبت میشه بدنم میلرزه و به یاد روزهایی می افتم که حاضرنیستم بهشون فکر کنم.اما همسر من خودش خواست ترک کنه به خاطرموقعیت اجتماعی و خانوادش 3ماه هم بیشتر طول نکشید.جایی هم نرفت توی خونه.الان انگار استغفرالله خداشده یعنی انقدر اخلاقش خوب شده وخودش یک جعبه تسترخریده و هروقت که من بگم اماده ازمایشه.خداروهزارمرتبه شکر.اما میخواستم بگم باید خودفرد بخواد...فقط خودش








علاقه مندی ها (Bookmarks)