سلام
امیدوارم حال همه شما همدردان تالار همدردی خوب باشه و هیچ وقت دچار مشکل نشید .
سارا خانم شما هم توکل کنید به خدا انشاله همه چی درست میشه . به هر حال هر کاری سختیهای خاص خودش رو داره و در پس هر سختی و دشواری راحتی هم هست . پیشنهاد میکنم برای آرامش خودتون هم که شده پروفایل خودتون قسمت ( درباره من و امضاء ) رو بخونید مطمئنم آروم میشید و به زودی هم مشکلاتتون با دعای بچه های تالار همدردی حل میشه انشاله .
موفق باشید![]()
دوستان بنده یه هفت هشت ده روزی باید برای ماموریت کاری به مرکز استان برم و از خونه و خونواده و سایت همدردی دور میشمالبته اگه سرعت اینترنت خوب باشه که با موبایل به سایت سر می زنم اگه نه چند روزی از سایت دور هستم پس فعلا خدانگهدار و التماس دعا







البته اگه سرعت اینترنت خوب باشه که با موبایل به سایت سر می زنم اگه نه چند روزی از سایت دور هستم پس فعلا خدانگهدار و التماس دعا
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)