سلام
آره مشکل من حل شد. الان با استادم خیلی خوبیم. حتی بهتر از قدیمها. البته تو این مدت باز یکی دو بار خفیف دعوامون شد. روی من حساس شده بود و کوچکترین چیز بی اهمیتی عصبی اش می کرد و فکر می کرد اشتباه کرده که دوباره با من شروع به کار کرده. اما به مرور اعتمادش برگشت و خداروشکر الان مشکلی نداریم. حتی کلی هم تعریف می کنه و میگه تو دانشگاه همه استادا ارزوشون بود تو بری با اونا پروژه بگیری
مقاله هام رو هم به خودم سپرد. الان یکی اش رو سابمیت کردیم و منتظر جوابیم. اون یکی ها هم به زودی سابمیت میشه.
شما مشکلت چه جوریه؟
اگه دوست داری تاپیک بساز شاید بتونیم کمکت کنیم









علاقه مندی ها (Bookmarks)