با سلامنوشته اصلی توسط shirin joon
ضمن خوش آمد گویی دوباره به شما خانم shirin joon همانطور که گفتید انگار حضور دوباره بنده و شما همزمان شده امیدوارم که حضورتان تداوم داشته باشد و مثل گذشته در تالار فعالیت نمایید و حضورتان معطوف به اون ده روز شارژی که گفتید نباشه .
اما بعید می دونم بنده مثل گذشته بتونم فعالیت داشته باشم (حداقل در خصوص ساختن کلیپ و کارهای سابق) باور کنید دیگه مثل گذشته وقتش رو ندارم چون ساخت اینگونه کلیپها زمان بر هست . البته بعد از اینکه ویندوز جدید نصب کردم هیچکدوم از نرم افزارها و امکانات ساخت کلیپ و کارهای سابق رو ندارم که بخوام مانند گذشته خلاقیت به خرج بدمبه هر حال در حد بضاعت و توانم درخدمت شما عزیزان هستم. قضیه آبگرمن هم اوکی شده و از اون بابت مشکلی نیست :P







به هر حال در حد بضاعت و توانم درخدمت شما عزیزان هستم. قضیه آبگرمن هم اوکی شده و از اون بابت مشکلی نیست
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)