فائزه جان ازدواجت رو تبریک میگم من هنوز تجربه نکردم هم خونه شدن با همسرم رو ولی عزیزم قرار نیست همه چی ایده ال باشه وقتی همسرت میاد خونه مشغول کارای خونه نشو خودتو خسته نکن شاید اونم احتیاج داره کنارش بشینی باهات صحبت کنه یا با محبت صداش کن اروم اروم کمکت کنه مثلا تو سفره چیدن سعی کن کاری کنی باهات همکاری کنه اونوقت این افکار رو هم که زن همش باید کار کنه و.... از ذهنت میره وقتی محل نمیذاره به قول دوستان خودت برو بشین کنارش بگو بخند شیطنت کن وقتی خسته نیست بگو یادته چه برنامه هایی داشتیم واسه خونه مشترکمون برنامه هارو براش بشمار انتظاراتی که داری بهش بین حرفات بگو از همسرت هم بخواه که بگه یواش یواش درست میشه همسرت رو هم درک کن عین شما الان زیر بار مسئولیته حتما براش سخته افکاری که داری رو هم بریز دور نا خود اگاه بهت تلقین میشه عزیزم با صحبت کردن و یکمی تلاش درست میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)