منم با اصل حرف اقا داوود موافقم.هرچند یه کم عصبانی گفت :)
الان که زندگی مشترکتون شروع شده همسرتون کلی احساس مسئولیت نسبت به شما و زندگیتون داره.با این تورم وحشتناکی هم که هست ذهن مردا خیلی درگیره..مطمئنا وقتایی که همسرت سکوت کرده خیلی وقتاش داره برای بهتر شدن زندگیتون یا ایندش برنامه ریزی میکنه و دنبال راه حل هست.
ما زنها بیشتر دوست داریم الان بهمون خوش بگذره..مردا چون مسئولیت روی دوششونه به اینده دورتر هم فکر میکنن.
وقتی میاد..
خوب خیلی با روی بازباش برخورد کن...حتی اگه خسته ای بذار خودش سمتت بیاد.یادمه تو همین سایت یکی از اقایون گفته بود بعضی وقتا (نه همیشه) دلم میخواد وقتی میام خونه ببینم زنم مثلا داره مجله میخونه یا تلویزیون میبینه،بعد به خودم بگم اِ این کیه که زنمو ازم گرفته و نیومده دم در..بعد عین یه شکارچی برم سراغش زنمو شکار کنم و دوباره صاحبش بشم..
این بازیا هم میتونه به رابطتون تنوع بده.
و بعد تا اونجایی که من میدونم مردا از زنی که به خودش هم توجه میکنه خوششون میاد..کارای جدید انجام بده..سرگرمیای خودتو داشته باش..مردا خوششون نمیاد زنشون 24ساعته فقط به اونا فکر کنه و هیچ کار نکنه.
اینطوری موضوعات جدید برای گفتگو هم پیدا میکنی.
یا مثلا خستگیش که در رفت صداش کن بگو:محسن بیا تو درست کردن شام کمکم کن.دو تا کار بده اون انجام بده..باهم شوخی کنید..یهو میبینی نفهمیدی چطوری شام حاضر شد.
البته اینا کلیه و اصل کار اینه که با همسرت حرف بزنی و خواسته هاش رو اززبون خودش بشنوی..تو هم خواسته هاتو بگی.
و نکته اخر اینکه به تنهایی همسرت احترام بذار..همون غار تنهایی فکر کنم اسمشه.
این معنیش این نیست که تو رو نمیبینه یا بی توجهه.فقط میخواد مسائلی که ذهنشو مشغول کرده رو حل کنه و به ذهنش نظم بده.اینکار اعتماد به نفسشو بالاتر میبره.
موفق باشی







) دلم میخواد وقتی میام خونه ببینم زنم مثلا داره مجله میخونه یا تلویزیون میبینه،بعد به خودم بگم اِ این کیه که زنمو ازم گرفته و نیومده دم در..بعد عین یه شکارچی برم سراغش زنمو شکار کنم و دوباره صاحبش بشم..

علاقه مندی ها (Bookmarks)