همین که شما این کار رو پیدا کرده بودی نشون می ده بعداً می تونی کارای مشابه هم پیدا بکنی. اصلاً ناراحت نباش. اگر ناراحت بشی به قول خودت باعث پیروزی اون آدم نامرد شدی. تلاش کن اگه بشه حتی شغلی بهتر از شغل قبلی پیدا کنی.
ضمناً باید بگم شما آدم شجاعی هستی که در برابر اون ها خودت رو نباختی و این ناراحتی الآنت هم به زودی سپری خواهد شد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)