سلام مجدد

سرنوشت تصمیم میگیردکه درزندگی باچه کسی ملاقات کنی اما تنهاقلب توست ک میتواندتصمیم بگیرد چ کسی دزندگی توبماند.*بنابراین امروزبادرخشش لبخندت همه راخوشحال کن*

توباتوکل ب خداایشالاازپس این مشکلت برمیای .
اگربیشتربه فکرآیندت وزندگیت باشی تصمیم درست ومیگیری
پس عاقلانه بشین فکرکن