پدر بزرگ پیر فکر نمی کردم همچین ماجرایی داشته باشی!
صد آه و افسوس که چنان شد و صد شکر که چنین! و می توانست بدتر باشد!
البته من نمی خوام نبش قبر کرده باشم
ولی انگار شما موقع ازدواج بررسی لازم را نکرده بودی!
نمی دونم
مطمئنم واسه انتخاب همسر جدیدت بهتر و سنجیده تر عمل کردی
و به قول دادود دیر یا زود کنار خواهی آمد
خدا حفظت کنه وقطعا اگه ا همسر جدیدتو دوست داریو به دلت نشسته
شیرینی بودنش یاد و خاطره ی اون یکیو پاک خواهد کرد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)