سلام دوست عزیز. ب نظرم ما فقط باید صبر کنیم. منم خیلی احساس تنهایی میکنم ب قول شما دوروبرمون همه جفتن! اما من ترجیح میدم پاک بمونم تا یه همسر پاک گیرم بیاد نه کسی که دختر باز بوده
امیدوارم هرچی صلاحه خدا قسمت همه کنه
تشکرشده 67 در 24 پست
سلام دوست عزیز. ب نظرم ما فقط باید صبر کنیم. منم خیلی احساس تنهایی میکنم ب قول شما دوروبرمون همه جفتن! اما من ترجیح میدم پاک بمونم تا یه همسر پاک گیرم بیاد نه کسی که دختر باز بوده
امیدوارم هرچی صلاحه خدا قسمت همه کنه
maryam1772 (جمعه 10 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)