هر دوی شما احساسی عمل میکنید و عاشق هم نیستید به قول خودتون دوستید و این بالاتر از عشقه
اینجا کلاس عرفان نیست و بالا پایین بودن عشق و دوستی رو هرکس یه جور تعبیر میکنه
پاپوشی که برای ایشون درست کردن چیه ؟
برو تحقیق کن و مطمئن شو که پاپوش هست یا نه / منفی نگری نمیکنم / آدما رو با دوسال و ده سال و صد سال هم نمیشه شناخت / چون آدم قدرت تفکر داره !
ایشون اگه واقعا عاشق شما بود خانوادشو مجبور میکرد بیان خواستگاریت و قبولت کنن
یا اگه شما واقعا عاشقش بودی خانوادشو تحمل میکردی
ایشون یکم هم ضعیف هستن و هنوز به استقلال نرسیدن
به نظر من برو خداتو شکر کن که هنوز ازدواج نکردین و فرست دارین فکر کننین و بیشتر بشناسیدش
ایشون وابسته به خانواده هستند / تا یه حدی بد نیست / ولی عشق کاری میکنه آدم تمام وابستگی هاشو فراموش کنه و بره دنبال معشوقش
ازم ناراحت نشی / من نظر شخصی خودمو گفتم و دلم پیش شما بود و بد شما و دوستتون رو نمیخوام / اینا به فکرم رسید و گفتم
من یبار تو 26 سال عاشق شدم و البته فکرمی کنم عاشق شدم / آدم عاشق رو از نحوه عملش میشه راحت تشخیص داد / عشق چه کارا که نمیکنه / البته من هنوز به معشوقم نرسیدم / خیلی ناز میکنه و بهش حق میدم چون واقعا خوبه و منم همه جور نازشو میکشم و میخوام مثل اون باشم
من خودم دورگه هستم / فارس و ترک / اگه خانوادش شما رو چون ترکی قبول نمیکنن این مشکل هیچ وقت حل نخواهد شد
اونا به جای آینده پسرشون و دل دوتا جوون / نشستن دارن از دعوای برتری نژاد میکنن
این خودش نشون دهنده درک پایین هستش / دل دوتا جوون مهمه یا نژاد پرستی
گفتم که داستانی که نوشتی منتهی به ازدواج نشه به نفع شما هست
حالا هر جوری راحتی / فردا نگی کسی بهم چیزی نگفت / چون با این وضعی که شما تعریف کردی فردایی در کار نیست
اقا پسر داستان دودل هست و شمارو هم نمیدونم / خودتون بگید / عاشق هیچوقت معشوقشو نفرین نمیکنه / خلاصه اصلا میدونید عشق چیه ؟
بازم میگم من این حرفا رو نسبت به داستان زندگی شما نوشتم و از الان معذرت خواهی میکنم