با نادیا موافقم.. ولی دختره که دروغی نگفته بنده خدا صادقانه بوده...
ولی این اقا به نظر من داره نا جوانمردانه ایشون رو پس میزنه و خوبی های همسرشون ( تحصیلات و .. ) رو نادید میگیره .
این کار کار درستی نیست از نظر اخلاقی ولی شما هم نمیتونی بسوزی و بسازی برا همین میگم باید به خودت مهلت بدی که درست و عاقلانه فکر کنی که بعدا پشیمون نشی
لباس خوب...
اگر معیار شما این بوده باید میگفتین برای من لباس و ظاهر مهمه..
یکمی ببینین باطن خانوادش چطوریه؟؟؟ واقعا اینقد پایینن؟؟؟ ینی اصلا قابل تحمل نیستن؟؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)