دوست عزیز شما شخصیتتون احتمال زیاد درون گراست(بر اساس چیزایی که گفتی)....این اصلا چیز بدی نیست و ذاتی هست....خیلی از افراد جامعه هم شخصیت درون گرا دارند و در عین حال موفق هم هستند
اما نباید بذاری این شخصیتت مانع پیشرفتت بشه....نباید بذاری کسی حقت رو بخوره
شروع کتاب به بالا بردن سطح دانشت در زمینه ارتباطات و آداب معاشرت از طریق کتاب و سی دی و سمینار....کار سختی هم نیست فوق العاده آسونه....یواش یواش شروع کن هر چی میخونی توام با عمل باشه....به مرور دیگه شخصیت هم عوض میشه اعتماد به نفست بالا میره راحت میتونی با بقیه ارتباط برقرار کنی در عین حال شخصیت درون گرایی خودت رو هم حفظ کردی
ضمنا فکر نکن یک آدم شیطون و بازیگوش لزوما آدم موفق و خوشبخت و موفقیه....میتونه باشه میتونه هم نباشه.
واسه خودت هدف گذاری کن که بتونی به مرور اعتماد به نفست رو در زمینه های مختلف افزایش بدی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)