از راهنمایی همه شما عزیزان ممنونم .
بدنبال توصیه های شما مدتی است در مورد ایشان ارزیابی می کنم فهمیدم 4 تا برادرند وخواهر ندارند .امروز هم با یکی از دوستان صمیمی او که سالهاست همسایه هم هستند صحبت کردم .حقیقتا جزئیات زندگی این خواستگار بسیار ناراحتم کرد.فهمیدم چند سال قبل یک حادثه رانندگی داشته که منجر به فوت طرف مقابل شده برای همین هم چندسالی گرفتار بوده وبعد هم با مواقفت خانواده متوفی مقداری از دیه را پرداخته بقیه را هم هنوز داره طی اقساط می پردازه .خانواده اش هم به همین خاطر مدام سرزنشش می کنند وسرکوفت می زنند .همین موضوع باعث سرخوردگی وناراحتی او شده وباعث شده آرام ومنزوی بشه همین طور از نظر اقتصادی از زندگی عقب باشه ..خانواده اش اصلا روی او حسا ب نمی کنند ودر عوض به برادرهای دیگرش خیلی بها می دهند .
دلم براش سوخت .الان خیلی احساساتی شده ام ونمی دانم دوستش دارم یا حس ترحم در من برانگیخته شده به خصوص که می دانم اگر خواهر داشت ، سنگ صبور خوبی براش بود .
اگر نظری دارید یا توصیه ای خواهش می کنم حتما ارسال کنید
ممنونم خواهر کوچک شما








علاقه مندی ها (Bookmarks)