با سلام به دوستان عزیز
اسمس های عاشقانه خیلی تاثیر داره در روابط حتی باعث میشه خیلی از مشکلات بدون اینکه در موردشون بحث کنی حل بشه من یک ساله این کارو انجام می دم و به همکارهام هم گفتم اونهاهم انجام دادن خیلی تاثیر شگفت انگیز داشته امتحان کنید .
نکته : از اسمسهای اماده استفاده نکنید حرفی باشه که از خودتون باشه از درونتون مثلا تاییدش کنید کارهاشو اخلاقشو رفتارشو تشکر کنید از فداکاریها و وفاداریهاش تشکر کنید خیلی تاثیر داره موفق باشید![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)