یه سوال دارم / شما عاشق این خانم هستید ؟ مطمئنی ؟ اونو برا خودت میخوای ؟ یا اینکه اونو به خاطر خودش میخوای ؟
لطفا با کسی که مشکل پیدا کرده هیچوقت از خودکشی حرف نزن و تهدیدش نکن ! بهش برس و نزار تنها بمونه / تو حرفات عصبانیش نکن / براش از آینده صحبت کن و و عشقتو بهش نشون بده / نازشو بکش / بزار هر چی اون میگه بشه و مخالفت نکن / قرار بزار باش و برو از نزدیک باهاش حرف بزن و یا حداقل بهش بگو دوام نداری و نمیتونی نبینیش / ازش خواهش کن و برو جلوی خونشون یه نگاه ببینش / خیلی کارا میشه انجام بدی و این مشکل واقعا حل شدنی هست ! براش عطری ادکلنی گلی چیزی بخر / بهش بگو با کس دیگه ای ازدواج کنه تو هم تا آخر عمر مجرد خواهی موند / تهدید نکن و بیوفت به پاش / تو دوستی غرور معنی نداری خودتو بخاطرش بشکن / تو الن میتونی کمکش کنی !
خودت شروع کردی و خودت باید جمعش کنی من هم در خدمت شما هستم / مسئله رو با خانوادت در میون بزار و بخوا اونا برن خواستگاری
من احساس میکنم تو بهش بدی کردی یا کارای بچه گانه انجام دادی ازت زده شده
خلاصه اینکه این حرفا نظر شخصی من هست / من درخدمتم








علاقه مندی ها (Bookmarks)