بهت تبریک می گم بابت تصمیمی که گرفتی و دیدگاهت و به زندگی تحسین می کنم. مطمئنم زنی که چنین دیدگاهی داره، فرزندانی با احساس و با مسئولیت تربیت کرده و می کند.
و اینو بدون که گاهی پسرها خیلی خیلی بیشتر از دخترها نسبت به پدر و مادرشون احساس مسئولیت و علاقه دارند. همونطور که من اینو تو رابطه همسرم با پدر و مادرش و در مقایسه با خواهرش دیدم.
امیدوارم زندگی خیلی خوبی را همراه همسر و فرزندانت داشته باشی