سلام بازم میگم منم اوایل زندگی همش حرص میخوردم دست خودم نبود هرچی همسرم میگف اینقدر حرص نخور گوشم بدهکار نبود اما الان پوست کلف شدم تو هم زمان میبره تا عادت کنی از زندگیت لذت ببر و جوونیتو باحرص خوردن حروم نکن میبوسمت![]()
تشکرشده 32 در 12 پست
سلام بازم میگم منم اوایل زندگی همش حرص میخوردم دست خودم نبود هرچی همسرم میگف اینقدر حرص نخور گوشم بدهکار نبود اما الان پوست کلف شدم تو هم زمان میبره تا عادت کنی از زندگیت لذت ببر و جوونیتو باحرص خوردن حروم نکن میبوسمت![]()
AYTAK (چهارشنبه 01 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)