سلام امید عزیز تورو خدا اینجور نگو آدمو....
داداشم تو مردی باید اینقده قوی باشی در آینده یه فرد خیلی ضعیفی از جنس زن میخاد بهت تکیه کنه اگه نتونی از پس خودت بر بیای پس اون بیچاره چکار کنه...خیلی حرفایی که زدی ناشکری بود اول به درگاه خدا توبه کن وهمه حرفا درمورد پدرت،سستی تو نماز،گرایش به جنس مخالف و.. روکنار بذار ببین خدا از چه راهی بهت کمک میکنه![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)