ولله بهار شادی عزیز و گرامی
امید مثل داداش خودمه!برام عزیزه!
بله درسته که دارو برای غر زدن های احساسی کاری نمی کنه.منظور من هم این نبود.
امید چندین و چند تاپیک باز کرده،توصیه های خوبی هم بهش شده،اما چون از درون خرابه نمی تونه بگیره
نیاز داره از این خمودگی در بیاد تا این توصیه ها کارساز بشه.
دارو هم برای کمک کردنه که حالش جا بیاد!کمی آروم بشه،وبعد روان درمانی بشه
اصلا گاهی پیش میاد که حال یه مراجع خرابه و رواندرمانی به تنهایی نمیشه کرد.نیاز هست در کنارش دارو درمانی بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)