ایوب جان سلام ..
عزیزم من یه پیشنهاد دارم که شاید به دردت بخوره ..
برای خودت قانون بذار .. مثلا بگو هر زمانی که فحش دادم حق ندارم برم اینترنت .. یا نمیتونم سریال مورد علاقه مو نگاه کنم ..
در عوض هر زمان که تونستم جلوی خودمو بگیرم و وقتی یه چیزی ناراحتم کرد فحش ندادم اجازه دارم یه ساعت بیشتر تو نت باشم یا برا خودم یه بستنی خوشمزه میگیرم
اینجوری زمانی که عصبانی هستی و میخوای فحش بدی سریع مغزت بهت اخطار میده .. سریع اون جایزه ای که برا خودت در نظر گرفتی میاد تو ذهنت و نمیذاره اون کار بدو انجام بدی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)