سلام رژان جان
شوهرت به هيچ عنوان حق نداره توي ذوقت بزنه و كوچيكت كنه .اون هم توي يه جمع .شايد مي خواد با اين كار اعتماد به نفس رو ازت بگيره .يا اينكه توي جمع هاي خانوادگي حضورت رو با سكوتت كمرنگ كنه . اگر مطمئني سزاوار سرزنش نيستي به شوهرت يادآوري كن كه تو را با همين وضع قبول داشته باشد .و حتي اگر انتقاد داشته باشد به طور خصوصي باشد . هرگز زير بار يه همچين برخوردي نرو و گرنه براي هر دوتاتون عادي مي شه . چند تا سئوال دارم -چرا به اين راحتي مي گه برو خونه بابات؟ چرا جلو خانوادت حرمت نگذاشته؟ نظر خانوادت در مورد رفتارهاي شوهرت چيه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)