به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 58
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام داداشی خوبی

    نمیدونم چی بگم بهت . نشستی فقط داری به نداشته هات ذوم کردی وهر سری هم که یه تایپ باز میکنی

    به مقدار این نداشته هات اضافه میشه .چندماه پیش 10 تا مشکل داشتی حالا 27تا .!!!

    نشستی به دورو برت نگاه میکنی مشکل میتراشی فرداهم بخودت گیر میدی .

    اگربحث مشکله منم بشینم بخوام به مشکلاتم نگاه کنم 27تا که چیزی نیست 100تا مشکل میتونم بسازم.

    به این چیزهای که داری نگاه نمیکنی . همین که تن سالم داری شده اصلا خداروشکر کنی خدا تن سالم بهت داده

    بجای این سایتهای دروغین خبری بری چک کنی .برو سایتهای بهزیستی برو ببین چه خبره .

    دوست داشتی این 27 مشکلت حل بشه ولی یکی از عضای بدنت معلول باشه .

    به این بنده خداها نگاه کن در ماه چندبار باید برن دیالیز . به اونایی نگاه کن نمیتونند هر غذایی که تو بالذت میخوری را بخورن

    از نعمتهای خدا محرومند از انواع غذاهای که خدا داده رو نمیتونند لب بزنند .

    به اونهای نگاه کن شب گشنه سر رو بالش میزاند . تو این مشکل رو نداری .

    به اونایی که حسرت پدر نداشتن شون رو میخورند . تا میبینند که فرزندی دست تو دستان پدرش هست اشک در چشمانشون حلقه میزنه . تو اینهم داری ولی ناشکری .

    به اونای نگاه کن با نداشتن تحصیلات وکار . یه کیسه گونی برداشتن تو خیابونا در سطل زباله دنبال پلاستیک میگردن .

    تو اینم داری هم تحصیلات داری هم یه کار نیمه وقت .

    دوستی دارم از بچکی نا بینا بوده . اما انقد اراده داشته ادامه تحصیل داده الان در پتروشیمی مشغول به کاره .

    دیگه چی بگم بهت . داداشم .







  2. 12 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 30 آبان 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام برادر غمگین و تنها

    اول از همه این متن من رو با لبخند و حس طنز بخون واصلا ناراحت نشو از کلامم چون واقعا

    خواهرانه دارم بهت توصیه های زیر رو در قالبی ملایم می کنم
    :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amiran
    داداش امید

    همونطور که خودت هم گفتی بهتره بری پیش روانپزشک

    الان حس و حالی داری که فکر نمی کنم توصیه، کارساز باشه

    بهتره ابتدا زیر نظر روانپزشک،دارو درمانی بشی تا بعد که بهتر شدی به این مسائل رسیدگی کنی
    اما جناب امیران فکر کنم روانپزشک توصیه خوبی نباشه چون اونها بی دلیل دارو درمانی

    نمی کنن و واسه تنبلی و غر زدن های احساسی هیچ دارویی ندارن. مگه نه؟
    :)

    به قول استاد محترم آنی

    امید الان فقط نوازش گیری میخواد و احساسش به شدن نیاز داره به نوازش و تخلیه

    احساسات منفی و در تاپیک های مختلف این احساسات منفی که تلنبار شده بودن دارن

    تخلیه میشن و امید هم نوازش مثبت میگیره

    اما فکر کنم امید یکم زیادی غر غرو شده و زیادی کودک درونش لوس شده :)

    باشه امید خان

    ما نوازشت می کنیم دسته جمعی به شرطی که شما هم سعی کنی مثل اون روز که

    نعمت هات رو لیست کردی و برای خودت جمله های مثبت نوشتی ، دوباره اینکار رو بکنی و

    دیگه بارهای منفی رو لیست نکنی!
    :)

    پس دیگه نشین لیستشون کن! تو مشکل یا مسئله خاص و حادی نداری از نظر من.

    تو فقط باید ذهنت رو مثبت اندیش کنی و خوش رو و پرانرژی و سرحال تر بشی.

    به خدا فقط همین.


    اصلا یک تمرین :

    روزی 5 بار لبخند بزن به مدت یک دقیقه و به چیزهای خوب فکر کن!

    انقدر که تو همت کردی در لیست کردن بدبختی هات اگر همت می کردی در جهت شاد

    کردن خودت حتما تاحالا موفق بودی

    الکی سعی نکن خودت رو با یک عالمه مشکل نشون بدی! این ترفندا دیگه قدیمی شده

    برادر من :) ضمیر ناخودآگاهت داره بهانه میاره برای در رفتن از زبر بار شروع تمرینات در جهت

    ایجاد روحیه مثبت چون به غم خو گرفته
    (از بس آهنگ غمگین گوش کردی بیچاره فکر کرده

    تو خیلی بدبختی و عزاداره )


    پسر هم انقدر ریز بین؟ بابا ما شنیده بودیم مردا کلی نگرن و خشن :)

    تو تمام فرضیات من راجع به آقایون رو بهم زدی الان ناخودآگاهم میره سر در باغ

    همدردی خودش رو حلق آویز می کنه از این همه تضاد و تو در برابرش مسئولی

    برادر من به روی دنیا و حتی مسائلت (مسئله قابل حله) بخند تا دنیا به روت بخنده!

    به دنیا نشون بده تو کم نمیاری! به قول گل کاغذی بزن روی دوش خدا بعدش و بگو جنبه رو

    حال کردی؟ :)

    جدای از شوخی به نظر من تو فقط نیاز داری انقدر به خودت سخت نگیری و کمی به خودت

    شادی و آرامش با افکار مثبت تزریق کنی فقط همین و دست از کمال گرایی برداری

    برات شادی و آرامش آرزومندم










  4. 13 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 30 آبان 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    امید عزیز سلام
    من همیشه تاپیک های شما رو میخوندم ولی در خودم این دانش رو نمیدیدم که حرفی یا راهنمایی بکنم.
    به هر حال الان که دیدم دیگه حالت بده، میخوام خواهش کنم ازت حرف منم بشنوی.

    میدونی هممون سختی کشیدیم و همچنان هم سختی و مشقت داریم . سختی و رنج جزئی از این راز هستی هست . حرفم شاید تکراری باشه اما خواهش میکنم یه بار بهش فکر کن.
    شاید تو خونه ما چهار سال رنج مدام بود. چهار سال که پدرم جلوی چشمم آب میشد. برادرم روز به روز داغون تر میشد . مشکلات مالی کمر ماها رو شکست. عین تراکتور کار میکردم . بارها اشک ریختن اعضاء خانوادم دیدم . اینها برام خیلی درد و رنج بود . در کنار مشکلاتی که خودم داشتم و سوء استفاده ای که در موردم انجام شده بود. قلبم مثل قلب تو به درد اومده بود. تازه یهو یه شکاف عظیم ایجاد شد . تنها شدم. خانوادم همه از کنارم رفتن (به یه شهر دیگه ) مردی که دوست داشتم، از دستم رفت . همه چیم نابود....

    اما حالا که به گذشته فکر میکنم میبینم چقدر بزرگ شدم . چقدر همه این تلخی ها منو رشد داد. چقدر فیلسوف شدم حتی.

    برای توام همینه عزیزم. من لیست 27 گانه مشکلات تو رو میخوندم با خودم فکر کردم دیگه وقتشه به خودت کمک کنی. تو اگه پا نشی پس کی میتونه کمکت کنه؟ امید عزیزم اسم به این قشنگی داری. امید پس امیدت کجا رفته؟

    لیستتو نگه دار و از مشکلاتی که میتونی حل کنی، شروع کن. یکی یکی... گام به گام...
    مثل یه مرد واقعی . بذار این لیست ناراحتی هات یه روزی به لیست سپید سرافرازیت تبدیل بشه. بذار این رنج ها تو رو رشد بدن تا یه روزی که با یه بانوی پاکدامن ازدواج کردی، بتونه بهت تکیه کنه که مردش از پس مشکلات بر میاد.

    راستش شاید حرفام مفهوم نباشه .... اما قلبم غم تو رو حس میکنه.... شاد باشی .

  6. 10 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (سه شنبه 30 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    786
    سطح
    14
    Points: 786, Level: 14
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    267

    تشکرشده 269 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟


    امید خان
    بازم تاپیک زدی که!بهار شادی هم که منتظر تاپیک بزنی بیاد 30 خط بنویسه برات
    خط بالا کاملا مزاح و شوخی بود،ناراحت نشید لطفا

    من فرصت نکردم پست بجه ها رو بخونم.اما اکثریت مواردی که نوشتی ،هیچ ربطی به افسردگی و... نداره.
    یادش بخیر ،من هم زمان که تو سن تو بودم بعضی از مشکلات تو را داشتم و شایدم حاد تر!

    مطمئن باش بیشتر مشکلاتت از بی برنامه گی تو زندگی هست.بی برنامه گی آفت بزرگی...گرچه همه میدونیم که بی برنامه بودن چقدر بده اما دریغ از تغییر.
    عامل موثر بعدی ،بی کاریت هست.به نظر من کاهش فشار جنسی (یا بهتر بگم کنترلش تو پسر ها قبل ازدواج) فقط از 1 راه ممکنه و اونم فقط و فقط مشغول نگه داشتن خودهست.یعنی شده برای مبلغ کمی یا حتی کار آموزی برو یه جا سر کار. (کار منظورم ،کار واقعیه .نه 1 روز بری ،1روز نری...برنامه داشته باشه کارت،مثلا هر هفته از ساعت 8 تا 4 روزها 2و3و4 شنبه!) کار کردن واقعا برای مرد ها از 20 سالگی به بعد لازمه.

    فرصت نیست زیاد برات بنویسم،اما یه نکته مهم اینه که وقتی خانواده و جامعه و اوضاع اقتصادی و دولت و.... هزار عامل دیگه دست به دست هم دادن که جوان ها ازدواج نکنن،تو نمیتونی خلاف جهت شنا کنی و بگی من هرطور شده ازدواج کنم....ازدواج رو بزار تو فرعیات،اصلا به نظر من موقع مناسبی نیست برای ازدواج.هنوز ثبات روحی و اقتصادی و ... نداری.
    الان فقط و فقط تمرکز کن روی پیدا کردن کار مناسب.باور کن مسیر درست زندگی رو پیدا خواهی کرد
    موفق باشی

  8. 8 کاربر از پست مفید sayrex تشکرکرده اند .

    sayrex (سه شنبه 30 آبان 91)

  9. #15
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    می خوام 20 تا نعمتی که دارم اینجا لیست کنم :
    اولین نعمت من ، دل صاف و سادمه ، برای همه خوبی ها رو می خوام .

    دومین نعمت من ، هوش سرشارمه .

    سومین نعمت من ، خدای منه ، خیلی دوستش دارم . بعضی مواقع خجالت میکشم ازش به خاطر کارهایی که کردم ، اما خدای من مگه کسی دیگه رو هم دارم ؟

    چهارمین نعمت من ، سلامتی منه . با اینکه تحرکم کمه ، تغدیه ام کمه ، ورزش نمی کنم ، باز هم خدا اثر وضعی رفتارهامو اینجا نشون نداده و منو سالم نگه داشته .

    پنجمین نعمت من ، هوش تصویری فوق العاده منه .

    ششمین نعمت من ، خانواده خوبم هستن . بچه های خوب.

    هفتمین نعمت من ، دوستای خوبم هستن .

    هشتمین نعمت من ، اهداف بلند مدت خوبیه که دارم .

    نهمین نعمت من ، رئیس خوبمه .

    دهمین نعمت من ، شهر خوب و دوست داشتنیمه .

    یازدهمین نعمت من ، حقیقتیه که تازه بهش دست پیدا کردم .

    دوازدهمین نعمت من ، زنده بودنمه .

    سیزدهمین نعمت من ، آرامشیه که دارم .

    چهاردهمین نعمت من ، سعی ام در بهتر شدنمه .

    پانزدهمین نعمت من ، آرام بودنمه .

    شانزدهمین نعمت من ، منطقی بودنمه .

    هفدهمین نعمت من ، احساساتمه که قراره تعدیل بشه .

    هجدهمین نعمت من ، تحصیلاتمه که دوسش دارم .

    نوزدهمین نعمت من ، خونمه .

    بیستمین نعمت من ، شماهایین . دوستان همدردی من



    لینک های زیر را هم خوب و دقیق و با نکته سنجی مطالعه کن و روی آنها کار کن :


    http://www.hamdardi.net/thread-15050.html

    http://www.hamdardi.net/thread-15051.html

    http://www.hamdardi.net/thread-9046.html

    http://www.hamdardi.net/thread-9047.html

    http://www.hamdardi.net/thread-19997-post-184524.html#pid184524

    http://www.hamdardi.net/thread-20001.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16141.html

    http://www.hamdardi.net/thread-18941.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16045.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16673.html

    http://www.hamdardi.net/thread-17268.html

    http://www.hamdardi.net/thread-17725.html

    http://www.hamdardi.net/thread-18394.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16367.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16859.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16884.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16819.html

    http://www.hamdardi.net/thread-19992.html

    http://www.hamdardi.net/thread-18227.html






    .

  10. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 30 آبان 91)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام امید

    به نظر من که نظر شخصیمه ریشه مشکل تو کمالگرایی و ندیدن واقعیات هست.ازاونجایی که منم بعضی از حالاتی که تو داری رو داشتم یا دارم کمی حستو درک میکنم.

    ببین امید باید یاد بگیری دنیا رو همیشه با خوب و بدش ببینی.دقیقا وقتی اون لیست نعمتهایی که داری رو خوندم پیش بینی میکردم که یه روزی به جزع و فزع بیفتی و از نداشته هات بگی.چون این غیر ممکنه ادم تو زندگی فقط داشته هاشو ببینه(حداقل واسه ما ادمای معمولی).اونوقت یه چیزی مثه اون لیست میشه حکم یه مسکن موقت ولی دیر یا زود نداشته ها سرک میکشن و حالتو میگیرن.

    به نظر من واقع بین باش.وقتی از داشته هات میگی مثلا ازخونوادت میگی.اینو هم یادت باشه از پدرت هم دلخوری..
    میدونی چی میگم؟؟
    میگم موقع شادی چشمت رو رو بدیا نبند که موقع غم چشمت رو به شادیا بسته بشه.
    وقتی با یه مویز گرمیت شده قاعدتا با یه غوره هم سردیت میشه

    دوم اینکه به نظر خسته میای..انرژیت ته کشیده.باید:
    1-از نظر تغذیه ای به خودت برسی..همین الان برو مکمل و قرص تقویتی و ...بگیر..خلاصه یه راهی که اشتهات بازبشه.منم خرما رو که مینوش پیشنهاد داد توصیه میکنم.
    حتی میتونی از تو نت دستور پخت غذاهای سریع رو یاد بگیری و تو خونه واسه خودت غذا بپزی.

    وقتی انرژی بدنت کمه خواهی نخواهی توانت واسه فعالیت کم میشه.اونوقت احساس تنبلی،بی عرضگی و .. میکنی.وحتی ممکنه باعث بشه یه گوشه بشینی و فکر و خیالات بیاد سراغت.تو هم که حافظه تصویریت قوی..میل جنسیت ...

    2-یه برنامه سفر یا پیک نیک بچین.دیگه شما پسرا راحتین که.یه کوهی..جنگلی..دشتی..یه جایی که حتی نصف روز حالتو بهتر کنه.

    به معنای واقعی این کتابا و فیلما و اهنگا و کوفت زهرمارا رو بذار کنار.
    خودتو با تشنه لب چشمه بردن و تشنه برگردوندن بیچاره نکن.

    انقدم حس گناه نکن.

    ببین امید ماها مثه باتری موبایل هستیم..اگه شارژمون ته بکشه خاموش میشیم..فکر نکن تا دوبار به خودت رسیدی و سرحال شدی تا ابد همینطوری فول انرژی میمونی.باید مدام به خودت برسی.

    درمورد میل جنسی پسرا بهتره راهنماییت کنن.

    موفق باشی


  12. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (سه شنبه 30 آبان 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 خرداد 92 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-8-24
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    618
    سطح
    12
    Points: 618, Level: 12
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    159

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    امید تو رو خدا آیه یاس نخون.انصراف چیه.شنیدی که فرشته مهربون دیگه عصبانی میشه.
    در ضمن اون عکسی که تو پروفایلت گذاشتی و طرف قصد خود کشی داره بردار.اصلا مفهوم خوبی نداره.


    کمبود اعتماد به نفس باعث می شود که شما تبدیل به دشمن ارزش های شخصیتان شوید. افکاری مانند: " اگر فقط کمی زیباتر بودم، اگر ورزشکار خوبی بودم، اگر جذاب و معروف بودم، اگر از پس درست کردن این بر می آمدم و ... " باعث خراب شدن کل زندگی شما می شوند. حتی اگر دیگران هم برای شما ارزش قائل شوند، صداهایی که دائما در گوش شما می پیچند باعث از بین رفتن آن ارزش ها می شوند. درست مثل نوشته های جوليا رابرتز در کتاب خود با عنوان "زن زیبا" که گفته افکار منفی خیلی سریع تر به درون ذهن شما نفوذ می کنند.
    افکار منفی ملکه ذهن شما می شوند و شما به همین دلیل نسبت به مشکلات موجود بی توجه می شوید و به صورت بخش جدانشدنی زندگی روزمره شما در می آیند.

    .

    آیه 29 و 30 از سوره نساء"لا تَقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ إِنَّ اللّهَ کانَ بِکُمْ رَحیمًا*وَ مَنْ یَفْعَلْ ذلِکَ عُدْوانًا وَ ظُلْمًا فَسَوْفَ نُصْلیهِ نارًا وَ کانَ ذلِکَ عَلَی اللّهِ یَسیرًا".(یعنی: خودکشی نکنید چون خداوند بر شما مهربان است*و هر کس این کار را از روی تجاوز و ظلم انجام دهد، او را در آتش جهنم می اندازیم و این کار بر خداوند آسان است.)

  14. 2 کاربر از پست مفید H.M تشکرکرده اند .

    H.M (پنجشنبه 02 آذر 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    ولله بهار شادی عزیز و گرامی

    امید مثل داداش خودمه!برام عزیزه!

    بله درسته که دارو برای غر زدن های احساسی کاری نمی کنه.منظور من هم این نبود.

    امید چندین و چند تاپیک باز کرده،توصیه های خوبی هم بهش شده،اما چون از درون خرابه نمی تونه بگیره

    نیاز داره از این خمودگی در بیاد تا این توصیه ها کارساز بشه.

    دارو هم برای کمک کردنه که حالش جا بیاد!کمی آروم بشه،وبعد روان درمانی بشه

    اصلا گاهی پیش میاد که حال یه مراجع خرابه و رواندرمانی به تنهایی نمیشه کرد.نیاز هست در کنارش دارو درمانی بشه



  16. کاربر روبرو از پست مفید Amiran تشکرکرده است .

    Amiran (سه شنبه 30 آبان 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 آذر 91 [ 20:33]
    تاریخ عضویت
    1391-8-15
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    305
    سطح
    6
    Points: 305, Level: 6
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام امید عزیز تورو خدا اینجور نگو آدمو....
    داداشم تو مردی باید اینقده قوی باشی در آینده یه فرد خیلی ضعیفی از جنس زن میخاد بهت تکیه کنه اگه نتونی از پس خودت بر بیای پس اون بیچاره چکار کنه...خیلی حرفایی که زدی ناشکری بود اول به درگاه خدا توبه کن وهمه حرفا درمورد پدرت،سستی تو نماز،گرایش به جنس مخالف و.. روکنار بذار ببین خدا از چه راهی بهت کمک میکنه

  18. کاربر روبرو از پست مفید soda تشکرکرده است .

    soda (سه شنبه 30 آبان 91)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    بهتر دیدیم که در مورد نیاز عاطفی نه، اون یکی، ماها صحبت بکنیم : )
    اولا اینکه روزه گرفتن و کم خوردن و چیزهایی شبیه به این رو کلا فراموش کن
    همین الانش هزار جور درد و مرض افتاده به جونمون، اگر قرار باشه چیزی هم نخوریم دیگه رسما فاتحه هممون خونده است!
    اگر راستش رو بخوای جادو جمبل و داروهای گیاهی و حتی داروهای مارک دار! هم خیلی جواب نمیده
    یه عمو داشتم خدا بیامرزدش، یه معجون گیاهی داشت که فوق العاده تلخ و بدمزه بود، نمیدونم چی دیده بود از این پسرعموی ما که فرت و فرت از این مایه حیات می ریخت توی حلق این بنده خدا. . .
    طفلی الان نزدیک 36 سالشه، هنوز زن نگرفته، یعنی کلا هر چی بود و نبود نابود شد :)
    ماها در طول روز اینقدر ات و اشغال میخوریم که اگر بدون تجویز یه متخصص از دارویی استفاده بکنیم، ممکنه عواقب وحشتناکی داشته باشه، پس به این هم فکر نکن
    کلا فکر نکن
    مشکل اصلی تو اینه
    زیاد فکر میکنی !!

    حتی اون مشکلی که در مورد ظاهر همسر اینده ات داشتی، و اینکه سلیقه ات تحت تاثیر فیلمای هالیوودی قرار گرفته
    اولا اینکه توصیه میکنم فیلمای ترکی و عربی و هندی رو هم یه امتحانی بکنی، که متوجه بشی غیر از سبک بین الملل، سبک ها و سلیقه های دیگه هم هست،
    ما هم میتونیم سبک ملی داشته باشیم :)
    دوما اینکه احتمالا خیلی خیال پردازی میکنی و به تصورات و تخیلاتت پر وبال میدی
    درسته که این فیلم هایی که میگی صحنه های محرک خاصی نداره و حتی خیلی احساسی هم نیست و اصلا موضوع اصلیشون حول و حوش مسائل جنسی یا عاطفی نیست،
    اما وقتی به صورت مستمر اونها رو میبینی (به خصوص مجموعه های چندین قسمتی ) قطعا تاثیرش خیلی بیشترو ماندگارتر از دیدن یه فیلم سوپره
    ذهنت رو به شدت به خودش مشغول میکنه و به خیال پردازی شما دامن میزنه

    ممکنه بگی که من دیگه فیلم نمیبینم، ولی قطعا هنوز متاثر از اونها هستی

    میگن وصف العیش نصف العیش
    خیلی وقتا وصف عیش خیلی بیشتر از خودش لذتبخشه!!
    ازدواج رو یه ارزو یه ارمان و نهایت امال خودت قرار دادی، بعضی وقتا حس میکنم ترجیح میدی فقط بهش فکر کنی و اصلا بی خیال ازدواج بشی

    یه مسئله دیگه اینکه خیلی ننه من غریبم بازی درمیاری، یه لول پایین تر از مرثیه سرایی احساسی : )
    انگار فکر میکنی در حقت ظلم شده، قربانی شدی، قربانی بی توجهی خونوادت یا اوضاع نامساعد کشور یا هر چیزی شبیه به این وحالا هم که خودت
    خودت رو متهم میکنی و از خودت ناراضی هستی
    این حس عذاب اوره، اینکه حس کنی دیگران حقت رو خوردن یا اینکه مانع رشدت شدن
    این احساست رو هم کنترل کن، یکم بزرگوارانه تر با اطرافیانت برخورد کن و توقعاتت رو کم کن، حتی اگر به واقع ظلمی در حقت صورت گرفته


    برادر شما خیلی زیاد حرف میزنی، دقیقا عین خودم : )
    یعنی هم زیاد فکر میکنی و هم زیاد حرف میزنی
    تاپیک زدن حق مسلم شماست ولی دیگه خودت یکم مراعات کن دیگه
    به جای حرف زدن عمل کن پسر جان
    توی همین چند ماه اخیر جز حرف زدن و فکر کردن به مشکلاتت، چه کار خاصی انجام دادی؟
    کدومیک از توصیه هایی که بهت داده شد رو انجام دادی ؟

    من خودمم تاپیک مزخرف زیاد دارم، می فهممت ولی باور کن با تاپیک زدن مشکلت حل نمیشه
    چون حرفای تو و ما همه تکراریه، صرفا جهت همدردی !!

    این اواترت اخر سوژه ست : )

    قبلا هم گفتم، فقط خدارو شکر کن که از این ماجراهای رمانتیک عاشقانه نداشتی
    با این روحیه ای که من و تو داریم خیلی برامون بهتره که کلا رابطه دوستی رو هم بذاریم کنار
    ایندفعه موردی که تا مرز دوستی باهاش پیش رفتی خیلی چنگی به دل نمیزده
    معلوم نیست دفعه های دیگه هم اینطوری باشه
    مراقب خودت باش

  20. 12 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (پنجشنبه 02 آذر 91)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. آشپزخانه همدردی >>>
    توسط بی دل در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 421
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 92, 19:20
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.