سلام
داشتم نگران میشدم این هفته رو خودت عیب نگذاشته بودی داداش گلم
اینهمه هم راضی به زحمت نبودیم.......27تا.......
حالا از شوخی بگذریم.......
به نظر من خیلی از مشکلاتت نشات گرفته از همین کمال گراییته.
بابا زن میخوای باید دستت تو جیب خودت باشه واسه اینم باید کار کنی.
میگی میتونی یه کار با درامد مناسب جور کنی وبری سرش......خوب بسم الله
حالا گیریم ارشدتو گرفتی....چی میشه تو در امدت تاثیر میگذاره؟؟؟؟؟میتونه اینهمه فشار روحی رو کاهش بده؟؟؟؟
چرا اینقدر از خودت توقع داری؟
چرا اینقدر از پدرت توقع داری؟؟؟
درسته ادم هرچی درس بخونه کمه.
درسته پدر دست پسرشو بگیره خوبه.ولی خدا همه چیو یک جا نمیده که.
برو زندگی نامه ادمای موفق رو بخون خیلی هاشون نه مدرک تحصیلی داشتن نه پدر.......مثل:"احد عظیم زاده"
البته این نظر منه....










علاقه مندی ها (Bookmarks)