اولا اینکه شما رفته بودی مرخصی خیلی دلمون براتون تنگ شد، هرشب همه بچه ها می شستیم با هم گریه می کردیم : )
ثانیا چند تا سوال
شما بددهنی هم میکنی ؟
در حضور دیگران هم فحش میدی ؟مثلا دوستات یا بقیه خونوادت
همیشه همینجوری بودی؟
اطرافیانت هم متوجه شدن؟
تشکرشده 4,467 در 859 پست
اولا اینکه شما رفته بودی مرخصی خیلی دلمون براتون تنگ شد، هرشب همه بچه ها می شستیم با هم گریه می کردیم : )
ثانیا چند تا سوال
شما بددهنی هم میکنی ؟
در حضور دیگران هم فحش میدی ؟مثلا دوستات یا بقیه خونوادت
همیشه همینجوری بودی؟
اطرافیانت هم متوجه شدن؟
meysamm (سه شنبه 30 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)