سلام دوست عزیز راستش منم اوایل ازکارهای جاریم حرص میخوردم اون فک میکرد با وارد شدن من ب خانواده جایگاه خودشو از دست داده هرچی میتونست پشت سرم حرف درست میکرد همه کارهای کوچیکمو زیر ذره بین میگذاشت تا منو ازچشم دیگران بندازه.ویک جمله ازشوهرش که گفته بود aytak از تو وخواهرم خوشتیپ تره دیوونه ترش کرده بود وهمش سعی داش ازم ایراد بگیره واز اون جایی که کسی که واسه دیگرون چاه میکنه خودش تواون چاه میافته همیشه خودشو بدنام میکرد توسعی کن نادیده بگیریش بهش اهمیت ندی تابیشتر بسوزه اون از درون خودشو از تو کمتر میبینه وچون کاستی های خودشو میبینه سعی میکنه با گفتن بعضی چیزها کاستی های خودشو بپوشونه جدی نگیرش








علاقه مندی ها (Bookmarks)