نه اصلا 3 رو انتخاب نمی کنم. نظر من نه 1 نه 2 نه 3 بود!
در واقع زهد و تقوی پیشه کردن که نوشتی که شامل تو نمیشه با عقایدی که می گفتی. نمی دونم واسه چی نوشتیش. ضمنا باید دنبال کسی که می خوای بگردی دیگه. اصلا 3 رو انتخاب نمی کنم. اما کلا دلیلی هم نداره که فقط بین 1 2 3 یکی رو انتخاب کنم.
یه کمی فکر می کنم سخت می گیری. کلا پیدا کردن یه همراه زندگی سخته. واسه همینم شاید طول بکشه تا کسی رو که منتظرشی بتونی پیدا کنی. به همین دلیل می گم همه ی تمرکزتو روی فقط و فقط دوستی و ازدواج نذار. کارای دیگه ای که باید انجام بدی رو هم انجام بده مثله درس خوندن ورزش کردن یا هر چی.
ببخشید که بعد از اینکه نوشتی قفل شه تاپیک برات پست گذاشتم.
موفق باشی عزیز.







علاقه مندی ها (Bookmarks)