بچه ها خیلیییییییی احساس تنهایی و بلاتکلیفی می کنم
شاید ۳ یا ۴ ماهه که این حس رو نداشتم . و اینکه نکنه من دارم اشتباه می کنم و باید حنما فرهنگم و علاقه مندی هام رو تغییر بدم و شاید اصلا بهتر باشه اول از شهرم مهاجرت کنم و بعدش به فکر ازدواج و .. باشم
خیلی منگم ، به حرفایی که زدید فکر کردم و واقعا نمی دونم چکار کنم
تایپیکم رو چون ازتون خواسته بودم قفل کرده بودید و نمی دونم کی بازش کرده . هر کی بازش کرده ازش ممنونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)