شما پرسیدی این فاصله سنی چند ماهه مشکلی ایجاد میکنه ؟
پاسخ :
برفرض که ما بگیم آره مشکل ایجا میکند، مگر به حال شما فرقی هم میکنه .... ؟ مسلماً نه و شما راه خودت را تخته گاز میروی ( این یعنی این سئوال واقعیت هدف شما از تاپیک نبود ، چون تصمیمت را گرفتی ، برنامه ریختی و تنها پستهایی که به نوعی تأیید خود می دانی را پذیرفتی و خوشایندت بود ، پس حرف از اینکه فاصله سنی مشکل ایجاد میکنه هیچ گره و جایگاهی در ذهن و رفتار شما ندارد و ...... )
پاسخ واقع بینانه به شما :
برای ازدواج در اولویت اول مهم فاکتورهای جدی دیگر و سنخیتهای شخصیتی و روحی در درجه اول هست و این مقدار فاصله سنی در صورت سنخیتها مشکلی ایجاد نمی کند .
باز هم تأکید میکنم این رابطه به این شکل مورد تأیید کارشناسی همدردی نیست و بهتره رسمی بشه و وقتی امکان ازدواج و عقد را دارید دلایلتون برای اقدام در سالها بعد مقبول و عقلانی نیست .
نکته دیگراینکه >>> وقتی شما می دانی که برای خانواده ایشون مقبول نیست بفهمند با شما رابطه داره و از غیرت برادرش گفتی و اینکه غیرتش نمی پذیره ، پس پنهان کردنش یعنی بی احترامی شما به خانواده اش ، یعنی شما عملاً به این دختر می آموزی و وادارش میکنی که به خاطر شما به خطوط قرمز خانواده اش پشت پا بزند ، می آموزی که به خانواده اش کلک بزند و دروغ بگوید و پنهان کاری داشته باشد ، او اکنون به خانواده اش متعهد است نه شما اما شما وادارش میکنی به این تعهد پشت پابزند .... پس باید بپذیری روزی در زندگیش چیزی از شما هم پنهان کند ، دروغ بگوید و کلک بزند و پنهان کاری کند ، چون اکنون مجوزش را برایش صادر کرده ای ، و خودخواهی هست اگر بخواهی ایشان فقط به شما متعهد باشد (_امروز که هیچ نستی با شما ندارد به تعهدش به خانواده و خودش پشت پا بزند ..... ) لذا انتظارش را داشته باش که روزی همین سر خودت بیاد ..... این قانون عمل و عکس العمل در طبیعت هست .
پست امید هم واقع بینانه بود نه احساسی و مورد تأیید ما هست .
این تاپیک قفل می شود چون به سئوالی که بخاطرش تاپیک را ایجاد کردید پاسخ داده شد .
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)