سلام دوست خوبم
میگم حالا خوبه شما یه آقا هستید میتونید صد جا برید خواستگاری اگه یه دختر بودین که مجبور بود تو خونه بشینه تا براش خواستگار بیاد چی؟ انقدر سخت نگیرین شما که هنوز سنی ندارین ایشالا درستون که تموم شد یه دختر خوب و بساز پیدا میکنین که موقعیت مالی و روحی شما رو درک کنه . در ضمن آقایونی که از انتظارات خانوما شاکی هستید باور کنین همه دخترا اینجوری نیستن فقط کافیه یه کم معیاراتون رو عوض کنید .
راستش دلم برای خودم سوخت منم فکر میکردم چون خدا دوستم نداره نمیتونم ازدواج کنم ولی خوب هرکسی یه سرنوشتی داره شایدم کسی تو این دنیا لیاقت ما رو نداره :R








علاقه مندی ها (Bookmarks)