سلام جوانه جان عزیز خییییییییلللللللللللییییی یییی قشنگ بود باور کن گریه...... مرسی دوست عزیزم.من که شوهرم اصلا بلد نیست محبت کنه تشنه محبتشم....
تشکرشده 24 در 10 پست
سلام جوانه جان عزیز خییییییییلللللللللللییییی یییی قشنگ بود باور کن گریه...... مرسی دوست عزیزم.من که شوهرم اصلا بلد نیست محبت کنه تشنه محبتشم....
soda (یکشنبه 28 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)