
نوشته اصلی توسط
kamr
سلام هستی خانم
تو الان 23 سالته از 13 سالگی هم دنبال عشق و عاشقی بودی و الان هم که اینجوری. ببخشید ها ولی آدم که از 13 سالگی که هنوز از دهنش بوی شیر میاد بره دنبال اینجور کارا آخرش هم بهتر از این نمیشه. ولی الان میخوای چیکار کنی؟ الان؟ الان دیگه متاهلی یعنی متعهد به یک زندگی که شوخی بردار نیست. اگه همسرت رابطه تو رو با اون محمد نامرد بدونه مطمئن باش بی برو برگرد طلاقت میده. بعدش تو میمونی و یک ازدواج ناموفق و افسرگی و محمد شیطانی که دیگه دستش بازتره تو کشوندن تو به سمت خودش و هوس بازی با تو............ تا کی و کجا میخوای ادامه بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای بازیچه دست محمد باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بد منجلابی افتادی هستی خانم. به عواقب کارات فکر کردی؟؟؟؟؟؟ فقط و فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی. فقط از خدا کمک بگیر. مطمئن باش اگه عروسی کنی و رابطه اتو با محمد قطع نکنی اون رابطه اش با تو بیشتر هم میشه........... تو زنی و اون مده. اینو که دیگه میفهمی یعنی چی؟ اون هیچی از دست نمیده. آخرش این بازی محمد هرجور تموم بشه بازنده این بازی تویی هستی خانم. تو رو خدا به همسرت هم فکر کن. تا الانش هم خدا خیلی دوستت داشته که رابطه ات با محمد برملا نشده و آبروتو نریخته. تو باید با قطعیت تصمیم بگیری . اگه میخوای زندگی کنی بچسب به همسرت اگه نه که خیلی راحت قبل ازدواج میتونی از همسرت طلاق بگیری و بری دنبال هوس بازی هات ولی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتخاب با خودته .
علاقه مندی ها (Bookmarks)