به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1391-8-14
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    281
    سطح
    5
    Points: 281, Level: 5
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    wrecked , nadiooo7 , شب شکن عزیز از راهنمایی های شما خیلی متشکرم. خواهش میکنم تا حل شدن مشکلم تنهام نذارین. خواااااااااااااااااااهش میکنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr
    سلام هستی خانم
    تو الان 23 سالته از 13 سالگی هم دنبال عشق و عاشقی بودی و الان هم که اینجوری. ببخشید ها ولی آدم که از 13 سالگی که هنوز از دهنش بوی شیر میاد بره دنبال اینجور کارا آخرش هم بهتر از این نمیشه. ولی الان میخوای چیکار کنی؟ الان؟ الان دیگه متاهلی یعنی متعهد به یک زندگی که شوخی بردار نیست. اگه همسرت رابطه تو رو با اون محمد نامرد بدونه مطمئن باش بی برو برگرد طلاقت میده. بعدش تو میمونی و یک ازدواج ناموفق و افسرگی و محمد شیطانی که دیگه دستش بازتره تو کشوندن تو به سمت خودش و هوس بازی با تو............ تا کی و کجا میخوای ادامه بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای بازیچه دست محمد باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بد منجلابی افتادی هستی خانم. به عواقب کارات فکر کردی؟؟؟؟؟؟ فقط و فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی. فقط از خدا کمک بگیر. مطمئن باش اگه عروسی کنی و رابطه اتو با محمد قطع نکنی اون رابطه اش با تو بیشتر هم میشه........... تو زنی و اون مده. اینو که دیگه میفهمی یعنی چی؟ اون هیچی از دست نمیده. آخرش این بازی محمد هرجور تموم بشه بازنده این بازی تویی هستی خانم. تو رو خدا به همسرت هم فکر کن. تا الانش هم خدا خیلی دوستت داشته که رابطه ات با محمد برملا نشده و آبروتو نریخته. تو باید با قطعیت تصمیم بگیری . اگه میخوای زندگی کنی بچسب به همسرت اگه نه که خیلی راحت قبل ازدواج میتونی از همسرت طلاق بگیری و بری دنبال هوس بازی هات ولی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتخاب با خودته .
    عزیزم من از 13 سالگی باهاش دوست نبودم. در عالم بچگی وقتی میدیدمش احساس خوبی داشتم. نمیدونستم این حس چیه اصلا هم بهش فکر نمیکردم وقتی ازدواج کرد تازه فهمیدم چقد دوسش داشتم و اون حس چی بوده!! برگرد دوباره بخون یکماهه باهاش کات کردم ولی الان کمک میخوام که بتونم فراموشش کنم و به نیما برگردم.ببخشید ولی نصیحت و سرزنش
    دیگه بدردم نمیخوره

    samanis , taraneh89 صحبتای شما هم خیلی مفید بود لطفا تنهام نذارید.خواهش میکنم

  2. 2 کاربر از پست مفید hasti68 تشکرکرده اند .

    hasti68 (یکشنبه 28 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.