فرشته مهربان از راهنماییتون ممنونم. نمیدونم منظورتون از وسواس سکسی چی بوده شاید درست بگید ولی اینکه فرمودین احساس محورم احتمالا در اشتباه هستید. من پا نشدم برم دوست خیابونی پیدا کنم اتفاقا همسرم همیشه از اینکه 6 سال بخاطرش نشستم و حتی خواستگارانی با شرایط بهتر از ایشان را رد کردم از من تشکر میکنه.من با کسی دوست شدم که ده سال عاشقش بودم و حتی بعد ازدواجش دو سال حالت افسرده شده بود. کسی که همیشه تو رویاهام بوده و برام مثه یه رویا بود...کار خودم رو توجیه نمیکنم قبول دارم که صد در صد اشتباه کردم ولی اینطور نیستم که برم و با هر کسی دوست بشم اگه همچین شخصیتی داشتم قبل از ورود محمد به زندگیم از نیما دلزده میشدم و میرفتم سراغ کس دیگه.
اتفاقا از عذاب وجدانم تو این یکسال و تصمیمم برای جدایی متوجه شدم که هیچ وقت سراغ کس دیگه ای نمیرم چون این محمممممممد رویاهام بود و من دارم ازش جدا میشم چه رسد به ادمای معمولی!!! شما نمیدونید من این ده سال چه حسی بهش داشتم.هر وقت میدیدمش دست و پاهام میلرزید. اولین روزی که اس داد از لرز رفته بودم زیر دو تا پتو و دستام از بس میلرزید یاری نمیرکد جوابش بدم!!!
فرشته مهربان عزیز من هیچ وقت خود ارضایی نکردم و همیشه از دیدن همچین فیلمایی چندشم میشد!!
ولی راجب اون وسواسی که گفتین حتما پیگیری میکنم.خیییییییلی ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)