به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    پیش از هر چیز توصیه میکنم از دیدن سریال های ماهواره ای پرهیز کنید .

    هم عنوان و هم داستان تاپیکتون شباهت بسیاری به یکی از همین فیلمها داشت .







  2. 2 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (یکشنبه 28 آبان 91)

  3. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    hasti68 گرامی

    بسیار خوشحالیم که می بینیم ، مسئله خود را مورد توجه و اهمیت قرار داده و برای یافتن راه حل به مشاوره رو آورده و همدردی را انتخاب کرده اید . همین خود بسیار به شما کمک می کند ، این مسئله دیدن این وضعیت و در پی حل آن برآمدن را باید در وجودتان پررنگ کنید و سرد نشوید تا ایگوی شما قوی تر شود


    مشکل شما تا حدی ریشه ای هست و در صورتی که تخصصی پیگیر حل آن نباشید چه بسا این وضعیت در رابطه با اشخاص دیگر نیز پیش بیاید .


    شما از نظر جنسی ممکن است دچار وسواس باشید( وسواس سکس ) و از نظر عاطفی و جنسی جزء شخصیتهای وابسته . از طرفی احساس محور هستید و در مقابل سیگنالهای عاطفی و جنسی جنس متفاوت مقبولتان مقاومت ضعیفی دارید ( ایگوی شما ضعیف عمل می کند ) و لذا سریع جذب شده ، وابسته می شوید و سریع به رابطه جنسی وارد می شوید .

    شایداز دوران نوجوانی و بخصوص آغاز بلوغ در گیر تخیلات جنسی و فیلم و داستان و .... پرونو و شایدخود ارضایی نیز بوده ای ،؟؟؟

    در هر صورت وضعیت شما از نظر ایگو و تمایلات جنسی نیاز به بررسی بالینی با ذکر جزییات دارد تا ریشه ای حل شود که در مسیر زندگیتان بعد از این دچار رابطه های دیگر نشوید . و برای این منظور هم احتیاج دارید حضوراً نزد روانشناس بالینی مطمئن و ترجیحاً خانم بروید و فضای مجازی به شما کمک چندانی نمیتواند بکند .

    اگر از جهت وابستگی جنسی با مشاوره و درمان بالینی رهایی پیدا کنی ، قطع وابستگی عاطفی بسیار آسانتر خواهد بود ، ایضا ًاگر وجدان اخلاقی ( ایگو ) در شما تقویت شود آسیب پذیری شما در مقابل جاذبه های دیگران کم یا رفع می شود .

    موفق باشید .


    .

  4. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 28 آبان 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 فروردین 92 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1391-4-22
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    694
    سطح
    13
    Points: 694, Level: 13
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 99 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    اين كه ايشون تمايل جنسي به همسرشون نداره واسه اينه. ه تمايلات جنسي تو زنان بيشتر در زمينه عشقو محبت به طرفشون هست .يعني تا كسيو دوست نداشته باشن نميتونن باهاش رابطه جنسي برقرار كنن.در صورتي كه اين قضيه تو مردا وجود نداره و نياز جنسيشون بيشتر يه نياز فيزيولوژيك هست.
    زنها نميتونند در آن واحد با چند نفر رابطه جنسي دلخواه داشته باشند.الان تمام فكر شما درگير اون اقا هست و در واقع گرفتار يه هيجان زودگذر شديد كه نميذاره كششي به همسرتون داشته باشيد.هرچند همسرتون خيلي ايده ال باشه و خيلي دوسش داشته باشيد اما به اصطلاح هوس مانع ميشه كه تمايل جنسي بهش داشته باشيد
    توصيه من اينه كه به هيچوجه با اون اقا ديگه تماس نداشته باشيد تا هيجاناتتون فروكش كنه و دوباره خود بخزد به سمت همسرتون تمايل پيداميكنيد.مطمئن باشيد

  6. 2 کاربر از پست مفید wrecked تشکرکرده اند .

    wrecked (یکشنبه 28 آبان 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    دوست عزیز
    بنظرم فرشته ی مهربان گرامی راهنمایی خوبی به شما کردن من هم به نوبه ی خودم تنها میتونم به شما بگم هرچه سریعتر به روانشناس مراجعه کنید.
    من تصور میکنم شما تعریف درستی از دوست داشتن هم ندارید وگرنه بخاطر خودتون زندگی کسی رو که به اصطلاح دوست دارید خراب نمیکردید این دوست داشتن نیست کمال خود خواهیه هر چندکه اون ادم هوس بازه و شما هم وسیله ایی در نبودنه گزینه ی بهترید!
    فکر نمیکنید هم زندگی خودتون هم همسرتون رو به بازی گرفتید؟شما اگه اون رو نمی خواستید پس چرا بهش جواب دادید و اگر می خواستید چرا خیانت کردید؟
    واقعا چرا انقدر زود زمانی که در سن کمی بودید وارد چنین رابطه های پر خطر و عاطفی ایی شدید؟این موضوعیه که حتما توسط روانشناس می باید که ریشه یابی بشه.

  8. 3 کاربر از پست مفید tamas تشکرکرده اند .

    tamas (یکشنبه 28 آبان 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 خرداد 93 [ 04:14]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    2,092
    سطح
    27
    Points: 2,092, Level: 27
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟


    اشتباه اشتباه اشتباه
    هیچوقت در زندگی از این نوع گزینه استفاده نکن درست انسان جایزوالخطاس ولی ایا شما میتوانید زیر یک سقف بامحمد درکنار همسرش زندگی کنید؟
    هیچوقت زندگی گذشته رابا اینده تشبیه نکنید شما درحال حاظر نامزدی دارِید و او را دوست دارید شما میتوانید هر وسیله ای که ارتباط شما را به او وصل میکند از بین ببرید وزندگی را با نیما ادامه دهید درگذشت زمان حتما میتوانید محمد را فراموش کنید هیچ چیز غیر ممکن نیست به خدا توکل کنید واز امروز با خود عهد ببندید که نقش اول زندگی شما نیما بوده واصلا محمدی وجود ندارد موفق وسربلند باشید
    ضمنا وسیله های ارتباطی را حتما از بین ببرید؟

  10. 2 کاربر از پست مفید nadi0007 تشکرکرده اند .

    nadi0007 (یکشنبه 28 آبان 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1390-5-13
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,588
    سطح
    22
    Points: 1,588, Level: 22
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    224

    تشکرشده 228 در 80 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟


    در مورد مشکل شما هم به نظر من ایجاد رابطه با محمد از اول اشتباه بود و نباید اون رو که یک مرد متاهل بود وارد زندگی خودت می کردی ولی حالا که اتفاق افتاده راه حل قطع رابطه ی فوری و همه جانبه بدون قصد برگشت تا ابده. احتمالاً نیما چیزهای مثبت زیادی داشته که باهاش رابطه رو شروع کردی و به عقد رسیدی. روی همسرت متمرکز شد و خاطره و تمام مسائلی رو که با محمد داشتی به دست فراموشی بسپار. اولش کمی سخته چون الان مثل یک فرد معتادی ولی اگر ادامه بدی زمان همه چیز رو حل می کنه. سعی کن قوی باشی و فقط روی همسر قانونیت متمرکز باشی.

  12. 2 کاربر از پست مفید شب شکن تشکرکرده اند .

    شب شکن (یکشنبه 28 آبان 91)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1391-8-14
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    281
    سطح
    5
    Points: 281, Level: 5
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    از همه ی دوستانی که منو راهنمایی کردن متشکرم خصوصا کسانی که توی همچین شرایط روحی من بجای سرزنش راه حل های مفید ارائه دادن.واقعا ممنونم

    نقل قول نوشته اصلی توسط gold
    پیش از هر چیز توصیه میکنم از دیدن سریال های ماهواره ای پرهیز کنید .

    هم عنوان و هم داستان تاپیکتون شباهت بسیاری به یکی از همین فیلمها داشت .

    اره.اون سریال تقریبا مثه داستان زندگی من بود و به همین خاطر خیلی دوسش داشتم. اتفاقا بعد از دیدن اخرین قسمت این سریال برای جدایی محکمتر شدم.مشخصه خودتونم میدیدین!!به هر حال ممنونم



  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1391-8-14
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    281
    سطح
    5
    Points: 281, Level: 5
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    فرشته مهربان از راهنماییتون ممنونم. نمیدونم منظورتون از وسواس سکسی چی بوده شاید درست بگید ولی اینکه فرمودین احساس محورم احتمالا در اشتباه هستید. من پا نشدم برم دوست خیابونی پیدا کنم اتفاقا همسرم همیشه از اینکه 6 سال بخاطرش نشستم و حتی خواستگارانی با شرایط بهتر از ایشان را رد کردم از من تشکر میکنه.من با کسی دوست شدم که ده سال عاشقش بودم و حتی بعد ازدواجش دو سال حالت افسرده شده بود. کسی که همیشه تو رویاهام بوده و برام مثه یه رویا بود...کار خودم رو توجیه نمیکنم قبول دارم که صد در صد اشتباه کردم ولی اینطور نیستم که برم و با هر کسی دوست بشم اگه همچین شخصیتی داشتم قبل از ورود محمد به زندگیم از نیما دلزده میشدم و میرفتم سراغ کس دیگه.
    اتفاقا از عذاب وجدانم تو این یکسال و تصمیمم برای جدایی متوجه شدم که هیچ وقت سراغ کس دیگه ای نمیرم چون این محمممممممد رویاهام بود و من دارم ازش جدا میشم چه رسد به ادمای معمولی!!! شما نمیدونید من این ده سال چه حسی بهش داشتم.هر وقت میدیدمش دست و پاهام میلرزید. اولین روزی که اس داد از لرز رفته بودم زیر دو تا پتو و دستام از بس میلرزید یاری نمیرکد جوابش بدم!!!
    فرشته مهربان عزیز من هیچ وقت خود ارضایی نکردم و همیشه از دیدن همچین فیلمایی چندشم میشد!!
    ولی راجب اون وسواسی که گفتین حتما پیگیری میکنم.خیییییییلی ممنونم

  15. کاربر روبرو از پست مفید hasti68 تشکرکرده است .

    hasti68 (یکشنبه 28 آبان 91)

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    سلام هستی خانم
    تو الان 23 سالته از 13 سالگی هم دنبال عشق و عاشقی بودی و الان هم که اینجوری. ببخشید ها ولی آدم که از 13 سالگی که هنوز از دهنش بوی شیر میاد بره دنبال اینجور کارا آخرش هم بهتر از این نمیشه. ولی الان میخوای چیکار کنی؟ الان؟ الان دیگه متاهلی یعنی متعهد به یک زندگی که شوخی بردار نیست. اگه همسرت رابطه تو رو با اون محمد نامرد بدونه مطمئن باش بی برو برگرد طلاقت میده. بعدش تو میمونی و یک ازدواج ناموفق و افسرگی و محمد شیطانی که دیگه دستش بازتره تو کشوندن تو به سمت خودش و هوس بازی با تو............ تا کی و کجا میخوای ادامه بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای بازیچه دست محمد باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بد منجلابی افتادی هستی خانم. به عواقب کارات فکر کردی؟؟؟؟؟؟ فقط و فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی. فقط از خدا کمک بگیر. مطمئن باش اگه عروسی کنی و رابطه اتو با محمد قطع نکنی اون رابطه اش با تو بیشتر هم میشه........... تو زنی و اون مده. اینو که دیگه میفهمی یعنی چی؟ اون هیچی از دست نمیده. آخرش این بازی محمد هرجور تموم بشه بازنده این بازی تویی هستی خانم. تو رو خدا به همسرت هم فکر کن. تا الانش هم خدا خیلی دوستت داشته که رابطه ات با محمد برملا نشده و آبروتو نریخته. تو باید با قطعیت تصمیم بگیری . اگه میخوای زندگی کنی بچسب به همسرت اگه نه که خیلی راحت قبل ازدواج میتونی از همسرت طلاق بگیری و بری دنبال هوس بازی هات ولی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتخاب با خودته .

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1391-8-14
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    281
    سطح
    5
    Points: 281, Level: 5
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق ممنوع! چگونه فراموشش کنم و زندگی خوبی با همسرم داشته باشم؟

    wrecked , nadiooo7 , شب شکن عزیز از راهنمایی های شما خیلی متشکرم. خواهش میکنم تا حل شدن مشکلم تنهام نذارین. خواااااااااااااااااااهش میکنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr
    سلام هستی خانم
    تو الان 23 سالته از 13 سالگی هم دنبال عشق و عاشقی بودی و الان هم که اینجوری. ببخشید ها ولی آدم که از 13 سالگی که هنوز از دهنش بوی شیر میاد بره دنبال اینجور کارا آخرش هم بهتر از این نمیشه. ولی الان میخوای چیکار کنی؟ الان؟ الان دیگه متاهلی یعنی متعهد به یک زندگی که شوخی بردار نیست. اگه همسرت رابطه تو رو با اون محمد نامرد بدونه مطمئن باش بی برو برگرد طلاقت میده. بعدش تو میمونی و یک ازدواج ناموفق و افسرگی و محمد شیطانی که دیگه دستش بازتره تو کشوندن تو به سمت خودش و هوس بازی با تو............ تا کی و کجا میخوای ادامه بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای بازیچه دست محمد باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بد منجلابی افتادی هستی خانم. به عواقب کارات فکر کردی؟؟؟؟؟؟ فقط و فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی. فقط از خدا کمک بگیر. مطمئن باش اگه عروسی کنی و رابطه اتو با محمد قطع نکنی اون رابطه اش با تو بیشتر هم میشه........... تو زنی و اون مده. اینو که دیگه میفهمی یعنی چی؟ اون هیچی از دست نمیده. آخرش این بازی محمد هرجور تموم بشه بازنده این بازی تویی هستی خانم. تو رو خدا به همسرت هم فکر کن. تا الانش هم خدا خیلی دوستت داشته که رابطه ات با محمد برملا نشده و آبروتو نریخته. تو باید با قطعیت تصمیم بگیری . اگه میخوای زندگی کنی بچسب به همسرت اگه نه که خیلی راحت قبل ازدواج میتونی از همسرت طلاق بگیری و بری دنبال هوس بازی هات ولی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتخاب با خودته .
    عزیزم من از 13 سالگی باهاش دوست نبودم. در عالم بچگی وقتی میدیدمش احساس خوبی داشتم. نمیدونستم این حس چیه اصلا هم بهش فکر نمیکردم وقتی ازدواج کرد تازه فهمیدم چقد دوسش داشتم و اون حس چی بوده!! برگرد دوباره بخون یکماهه باهاش کات کردم ولی الان کمک میخوام که بتونم فراموشش کنم و به نیما برگردم.ببخشید ولی نصیحت و سرزنش
    دیگه بدردم نمیخوره

    samanis , taraneh89 صحبتای شما هم خیلی مفید بود لطفا تنهام نذارید.خواهش میکنم

  18. 2 کاربر از پست مفید hasti68 تشکرکرده اند .

    hasti68 (یکشنبه 28 آبان 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.