وقتی دردریای خوشبختی غوطه وری خودت آنرا درک نمیکنی ولی دیگران به حالت غبطه میخورند .وقتی خوشبختی رااز دست میدهی تازه میفهمی چه چیزی را از دست داده ای. علی عظیمی
تشکرشده 0 در 0 پست
وقتی دردریای خوشبختی غوطه وری خودت آنرا درک نمیکنی ولی دیگران به حالت غبطه میخورند .وقتی خوشبختی رااز دست میدهی تازه میفهمی چه چیزی را از دست داده ای. علی عظیمی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)