سلام دوستای عزیزم،من الان دقیق16 روزه شوهرم روندیدم دلم براش خیلی تنگ شده دیروز بهش زنگ زدم پشت گوشی بغضم ترکید اینقده گریه کردم تا آروم ترشد هرچی صدام میزد من فقط هق هق می کردم .:به این وضعیت نبودنش عادت کردم ولی بعضی وقتا کاسه صبرم لبریز میشه
دوست دارم همتون واسم دعاکنید تاپیش هم بودن روخیلی زود تجربه کنیم
::همسر عزیزم خیلی دوست دارم
:
![]()
سجادم اولاخیلی مهربون تر بودی تو برخوردامون اصلا صدات بلند نمیشد اما دقیقا شب بعد عروسیمون هیچ وقت یادم نمیره چه سروصدایی راه انداختی که همه متوجه این دعوامون شده ازت خواهش میکنم مثل روزای اولت باش.
نمیدونم حالا خیلی افسرده ام........







:به این وضعیت نبودنش عادت کردم ولی بعضی وقتا کاسه صبرم لبریز میشه
دوست دارم همتون واسم دعاکنید تاپیش هم بودن روخیلی زود تجربه کنیم

::همسر عزیزم خیلی دوست دارم 
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)