از این حس و حالا تودوره ی راهنمایی و دبیرستان زیاده.تو دخترا هم هست و معمولا از هم کلاسی هایی خوششون میاد که یه ویژگی خاص رو که خودشون ندارن اون فرد داره یا خیلی باحال و شوخ و شنگه!حس خاص و عجیبی نیست یه حس عادیه!واسه خودت بزرگش نکن عشق کجا بود! بشین درستو بخون بچه جان
اوووووووه حالاها حالاها باید درس بخونی13-12 سال دیگه تازه وقت عاشقیته!!به این حسا که نمیگن عشق!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)