به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 23 از 30 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 292
  1. #221
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    آخی!!!!!!!
    دلتون میاد این هوای به این خوبی رو دعوا کنید؟؟

    عااااااااااااشق این مدل هوام


    یکی من بگیررررررررررررره


    بچه ها خیلیییییی حالم خداروشکر خوبه
    اصلا یه حال و هوایی دارم که نگو و نپرس

    همش احساس میکنم اتفاقای توووووووپی قراره بیوفته

    حالا اگرم نیفته که چیزی رو از دست ندادم که ;)

    پس بذارید حالم و بکنم

  2. 12 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 23 آبان 91)

  3. #222
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    وقتی شرایط اقتصادی اینقدر بد شد ، منی که شب و روز به ازدواج فکر می کردم ، دیگه از این موضوع فاصله گرفتم و نیاز شدید عاطفی مو می خوام از راههای دیگه ارضا کنم.
    راه دوم میگه که ، معیارهاتو فیکس کن ، دور ازدواج رو هم یه خط قرمز گنده بکش ، تا خونه و ماشین نگرفتی اصلاً فکرشو نکن . این وسط اگه احساس نیازی کردی دوست دختر رو برای چی خلق کردن ؟ برو مثه بقیه آدما باهاشون دوست شو ، وابسته شو ، وابسته کن ، دل بکن و پولاتو جمع کن ! ( خدایا می دونم که چقدر احمقانه هست این فکر ، حتی اگه بمیرم هم این کار رو نمی کنم ، ولی فکریه که میاد توی ذهنم)
    اینم از حال و احوال من


  4. 5 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (پنجشنبه 25 آبان 91)

  5. #223
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    تنها موسیقی که هیچ وقت تکراری نمیشود، تنها رقصی که همیشه تماشائیست، تنها بوسه ای که حتی دیدنش هم شکوهمند است، بارش باران است و بوسه آن بر زمین
    اینجا نظاره گر این شکوه آسمانم

  6. 12 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (چهارشنبه 24 آبان 91)

  7. #224
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    دیشب شبکه سه مستند شوک رو درباره مواد مخدر مخصوصا شیشه نشون می داد.چیزهایی نشون می داد که با خودم می گفتم واقعا اینا تو مملکت ما هستند.خیلی رقت انگیز بود صحنه ها.خیلی گریه کردم.یاد پدرم می افتادم و اینکه وضعش مثل اونا نیست ولی باز هم نتونستم که به خودم بقبولانم که وضع من بهتر از اون بچه هاست خلاصه از دیشب خیلی فکرم مشغوله.
    همش جمله اون دختر 7-8ساله که مادرش معتاد بود تو گوشمه. ازش پرسیدن آرزوت چیه؟ ارزو دارم بزرگ شم دکتر بشم بتونم مامانمو جمع کنم. ازش پرسیدن از خدا چی می خوای در حالی که اشکش بند نمی یومد گفت از خدا می خوام بذاره دکتر شم بتونم مامانم جمع کن.

  8. 14 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (سه شنبه 30 آبان 91)

  9. #225
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام بچه ها خوبید؟



    اگه از احوال من خواسته باشید الان یه کار اداری مهم دارم منتظرم بچه ام بیدار بشه برم انجام بدم که اونم خیال بیدار شدن نداره هوا هم که ابریه و خونه تاریک شده این بچه بدتر بیدار نمیشه دیگه دارم به نتیجه میرسم برم به طور مصنوعی بیدارش کنم آخه پنجشنبه ها که من دانشگاه نمیرم میذارم تا هر وقت بخواد بخوابه بیچاره این هفته پنج شنبه هم آسایش نداره



  10. 8 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (پنجشنبه 25 آبان 91)

  11. #226
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام..
    امیدوارم خوب باشین
    من بهتر شدم..
    ینی خانمم دوباره برگشت..
    اول از همه از خدا ممنونم..
    یه جورایی از همه دوستانم ممنونم

  12. 9 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (جمعه 26 آبان 91)

  13. #227
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام بر دوستان و ياوران همدردي


    اعضاء محترم توجه کنند که در این تاپیک صرفا احوالپرسی از اعضاء صورت گیرد و شوخی و تعاملات دیگر مربوط به «باغ همدردی 3، آلاچیق کل کل» می باشد و نباید در این تاپیک قرار گیرد ، همچنین از احوال پرسیهای چت گونه پرهیزشود





    * دوستان محترم که از نام بردن تک تک خودداری میکنم ، در صورت رعایت نشدن پارامترهای مربوط به این تاپیک ( موضوع ) که توسط مدیر همدردی بیان شده است ؛

    طبق قوانین تالار همدردی ، اقدامات لازم جهت حفظ شرایط اجرا خواهد شد *


    ** پیشاپیش از همکاری شما دوستان عزیز متشکرم ***


  14. 9 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (جمعه 26 آبان 91)

  15. #228
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    [align=justify]سلام دوستان، خوبید؟ امیدوارم همه سلامت و شاد باشید.

    فرانک جان نگرانتم عزیزم، نمی خوای با ما حرف بزنی؟ :( درسته که ما نمی تونیم مشکلات رو برات حل کنیم، اما حداقل می تونیم کنارت باشیم. سخته که کسی برات مهم باشه، اما تو غصه ها و سختی هاش ازت فاصله بگیره. بیا حداقل با هم باشیم.

    آقا آرش شما چطورید؟ این روزا چطور می گذرند؟

    علیرضا (ARE) شما خوبی؟ مریم و عسل در چه حالن؟ همه چی رو به راهه؟

    آقای سرخ پوست شما چطورید؟ خانمتون خوبن؟ چه خبر از زندگی؟

    کوچولو تو کجایی؟ چیکارا می کنی؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور
    من اومدم امروز به نتیجه ای که دیروز رسیدم اعتراف کنم:

    ولی همین که توی ذهن خودم هم راجع به این آدم بد فکر کرده بودم ناراحت شدم اصلا چه لزومی داشت همه خصوصیات منفیش رو ببینم و قضاوت کنم؟
    فکور جان اگه فکور نبودی، هیچوقت به این نتیجه نمی رسیدی. بخاطر این سنجشی که از خودت می کنی، و توجهی که به نگرش و احساسات و افکارت داری، بهت تبریک می گم عزیزم. [/align]

  16. 9 کاربر از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده اند .

    آزرمیدخت (جمعه 26 آبان 91)

  17. #229
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام

    خوبید؟

    من که حالش خوبه! :)

    چرا واسه بچه مردم حرف در میارید؟!

    هنوز شارژ دارم تا شارژم ته نکشیده هستم. مدرسه هم میرفتم تا مدادام ته نمیکشید هر جور شده به زور دستم میگرفتم مینوشتم
    یه کم گرفتاریم زیاد شده بود رفتم جا در تالار خالی شد

    غیبت کبرا م هم برای مشکلات شخصیمه ربطی به تالار نداره

    یه دوروز دیگه هم تحملم کنید .هنوز که نرفتم چرا هل میدید



  18. 10 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (سه شنبه 30 آبان 91)

  19. #230
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام مجدد
    دارم میرم مرخصی(تاکید میکنم مرخصی اینجوری نشید)

    خلاصه اگه بد کردیم و بد گفتیم حلال کنید تا دوباره بیام بد کنم:)

    اگه یه ماهه تموم شد که زود میام اما احیانا دیرتر تموم میشه
    دهه فجر با برنامه های متنوع و عملیات ژانگولر و اینا میام...
    نشدم میام دیگه! فقط ازبلاتکلیفی در بیام!
    الکی شلوغش نکنید و خوشحال نشیدااااا

    حرف آخر اینکه تو این شبای عزیز و به حق صاحب این شبها دعا کنید هر اتفاقی میفته ختم به خیر باشه

    دلم واسه همه تون تنگ میشه اما احتیاج دارم به باور تنهایی خودم
    خدای مهربون همیشه یارتون و دلاتونم همیشه شاد

    بابا هل ندید رفتم
    فعلا...

  20. 9 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (سه شنبه 30 آبان 91)


 
صفحه 23 از 30 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.