آخی!!!!!!!
دلتون میاد این هوای به این خوبی رو دعوا کنید؟؟
عااااااااااااشق این مدل هوام
یکی من بگیررررررررررررره
بچه ها خیلیییییی حالم خداروشکر خوبه
اصلا یه حال و هوایی دارم که نگو و نپرس
همش احساس میکنم اتفاقای توووووووپی قراره بیوفته
حالا اگرم نیفته که چیزی رو از دست ندادم که ;)
پس بذارید حالم و بکنم
![]()






پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)