[align=justify]سلام دوستان، خوبید؟ امیدوارم همه سلامت و شاد باشید.
فرانک جان نگرانتم عزیزم، نمی خوای با ما حرف بزنی؟ :( درسته که ما نمی تونیم مشکلات رو برات حل کنیم، اما حداقل می تونیم کنارت باشیم. سخته که کسی برات مهم باشه، اما تو غصه ها و سختی هاش ازت فاصله بگیره. بیا حداقل با هم باشیم.
آقا آرش شما چطورید؟ این روزا چطور می گذرند؟
علیرضا (ARE) شما خوبی؟ مریم و عسل در چه حالن؟ همه چی رو به راهه؟
آقای سرخ پوست شما چطورید؟ خانمتون خوبن؟ چه خبر از زندگی؟
کوچولو تو کجایی؟ چیکارا می کنی؟
فکور جان اگه فکور نبودی، هیچوقت به این نتیجه نمی رسیدی. بخاطر این سنجشی که از خودت می کنی، و توجهی که به نگرش و احساسات و افکارت داری، بهت تبریک می گم عزیزم.نوشته اصلی توسط فکور
[/align]








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)