نشد...نتونستم...از اولش هم اشتباه بود... انتخاب کردم چون فکر کردم تو میخوای ولی
نفهمیدم که امتحان بود..
نمیدونستم این موقع ها میشینی و نگاه میکنی...شاید معنی توکل رو نفهمیدم ...شاید معنی خدا رو یا آدم ..
ولی با همه این حرفا
وقتی فهمیدم حتی اون موقع که داشتی فقط نگاه میکردی مواظبم بودی حس خیلی خوبی پیدا کردم...
و با همه این حرفا
![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)