دوست عزیز
ممنون از جوابهات ببخشید که دیر تونستم پاسخ دهم.
در مورد بهم خوردن تعادل فکر نمی کنم اینطور باشه چون من دانشگاه تدریس می کنم و شاید در بعضی کلاسها همه
دانشجویان کلاسم مذکر باشند، باتوجه به اینکه بیشتر محیطهایی که هستم علمی است، تقریبا انسانهای
باظرفیت تری نسبت به محیط عام آنجا هستند و من هم بخاطر شرایط کاری باید طبق رعایت شئونات اخلاقی و انسانی با همه کار کنم.
درمورد اینکه فرمودید شاید شخص دیگری غیر از او آقا میخواسته پیشنهاد بده، راستش تنها فرد مجردی که اون زمان
اونجا بود همین آقای مدیر بود و با توجه به کششی که از ایشون نسبت به خودم احساس کردم فکر می کنم خودشون بودند.
از نظرات نقدگونه و دقیقتون خیلی متشکرم
در مورد پاسختون مبنی برمحک احساسی زدن آقایون و جامعه مردسالاری دقیقا با نظرتون موافقم، فکر کنم
تعداد نسبتا زیادی از آقایون حتی اگه متاهل باشند و از یک خانم خوششون بیاد درمحیط کار یا جامعه سعی می
کنند به اون شخص نزدیک بشند و یک ارتباط نزدیک تر در چهارچوب اداری و حیطه کاری و یا خدای ناکرده احساسی و ... ایجاد کنند.









علاقه مندی ها (Bookmarks)