سلام
1- سايت همدردي رو چگونه مي بيني ؟ از همه لحاظ ؟
2- به مديريت سايت چه انتقاد و پيشنهادي داري ؟
3- فكر مي كني زماني رو كه تو اين تالار صرف كردي ارزشش رو داشته ؟
4- چه انتقادي به اعضاي تالار داري ؟
5- به سايت همدردي از 100 نمره چند مي دي ؟
تشکرشده 537 در 283 پست
سلام
1- سايت همدردي رو چگونه مي بيني ؟ از همه لحاظ ؟
2- به مديريت سايت چه انتقاد و پيشنهادي داري ؟
3- فكر مي كني زماني رو كه تو اين تالار صرف كردي ارزشش رو داشته ؟
4- چه انتقادي به اعضاي تالار داري ؟
5- به سايت همدردي از 100 نمره چند مي دي ؟
زیبا. (شنبه 12 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)