به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    نادیا که چیزی نگفت!!!چه قدر زود دلخور میشی این اصلا خوب نیستا سعی کن حساسیت سنسورهاتو کمتر کنی عزیزم.درضمن اینجا همه کلی مشکل دارن دلیل نمیشه به خاطر مشکلت با بقیه بد حرف بزنی!وظیفه کسی پاسخگویی نیست اگه جواب میدن از رو لطفشونه
    من هم چنین کاری کردم حالا باز وضع تو بهتره چون من رفتم از استادم خواستگاری کردم!!!!بچه های اینجا بهم توصیه کردن نرم سر قرار و همه چی رو تموم کنم من هم اینکارو کردم الان که فکر میکنم میبینم چه کار خوبی کردم نرفتم!چه قدر کارم بد بود اگر میرفتم!
    حرف نادیا کاملا درسته برای همه ی ما خانم ها پیش میاد که عاشقانه نگاهمون کنند شاید ما تصور میکنیم عاشقانه است و طرف واقعا منظوری نداره به هر حال اگر پسری بخوادت قبل از اینکه تو پا پیش بذاری اون میاد جلو
    الان هم غصه نخور بعد از چند وقت دیگه همه چی یادت میره فقط سعی کن دیگه از این به بعد باهاش سنگین تر رفتار کنی

  2. 4 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (سه شنبه 23 آبان 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,132
    سطح
    34
    Points: 3,132, Level: 34
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    151

    تشکرشده 108 در 47 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    کاش میتونستم نکته نکته رفتاراشو نسبت به خوذم رو براتون تعریف کنم که اونوقت نگین با نگاه یا رفتار هر کسی فکر میکنم دوسم داره!!
    ولی دیگه ازش متنفرم ....

    بله ببخشید یکم تند رفتم !
    چون این روزا اصلا حالم خوب نیس!
    نادیا جان ببخشید:(
    چرا از این به بعد میدونم چطوری باهاش برخورد کنم!
    ممنون

  4. 2 کاربر از پست مفید مهنا67 تشکرکرده اند .

    مهنا67 (سه شنبه 23 آبان 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    مهنا67 جان
    همونطور که گفتم اصلا به این مساله به چشم تجربه و یا خاطره بد نگاه نکن چون فقط خودتو آزار میدی

    بهترین انتقام گرفتن اینه که شاد باشی و اعتماد به نفست رو بالا ببری و موفق باشی

    فقط به فکر شاد کردن خودت باش از طریق راههای درست
    وقتی فکرت میخواد بره به سمتش
    فکرتو منحرف کن به چیزاییکه دوست داری و ازشون لذت میبری

    برای اینکه فکرتم بیشتر باز شه
    یه سری به تاپیکهای دلایل منع دوستی دختر و پسر بزن

    هم هواست پرت میشه و هم چشم و گوشت بیشتر باز میشه
    و از این به بعد هم راه درست رو انتخاب میکنی
    مطمئنم




  6. 10 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 23 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    121
    امتیاز
    1,003
    سطح
    17
    Points: 1,003, Level: 17
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    418

    تشکرشده 428 در 112 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    عزیزدلم
    این برات تجربه بشه که :
    به نگاه ها، رفتارها و حرکات هیچچچچچچ پسری تا زمانیکه با او سر سفره عقد ننشسته ای اعتماد نکن

    حالا هم همونطور که خودت گفتی خدا رو شکر کن که بیشتر از این بازی نخوردی.....کلا توی جمع نادیدش بگیر سعی کن نگاهت توی چشمش نیوفتی یه جوری مغرورانه و از بالا بهش نگاه کن. خودت رو هم سرزنش نکن و به خودت هم تلقن کن که اینکارو بخاطر آرامش خیال و جریحه دار نشدن احساست کردی و هیچ اهمیتی نداره که اون چه جوابی داده.

  8. 8 کاربر از پست مفید sunlife تشکرکرده اند .

    sunlife (سه شنبه 23 آبان 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 تیر 94 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1389-11-16
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    4,518
    سطح
    42
    Points: 4,518, Level: 42
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    43

    تشکرشده 43 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    مهنا67عزیز
    خوب شدکه این تایپیک روبازکردی!زندگی من دقیقا مثل شماست ولی من یه چندروز عقب تره!
    الان به کمک تایپیکت من هم میدونم چه جوربایدرفتارکنم!!!

  10. 2 کاربر از پست مفید srr72 تشکرکرده اند .

    srr72 (سه شنبه 23 آبان 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    دوست خوبم بستگی داره به این اتفاقی که افتاده از چه زاویه ای نگاه کنی . بعضی اتفاقایی رو که از نظر ما بد و وحشتناکن با یه تغییر دید میتونیم تحمل کنیم یا اصلا برامون یه پوینت مثبت باشه . پس بهتره به این ماجرا اینطوری نگاه کنی که خوب شده با یه همچین شخصی زندگی مشترک تشکیل ندادی و با این اظهار علاقه تکلیفت مشخص شده حالا میتونی با خیال راحت به خواستگارات فکر کنی کسایی که واقعا مردونه جلو اومدن و میخوان باهات تشکیل زندگی بدن . قضیه رو برای خودت بزرگ نکن علاقه به کسی یه حس کاملا نرماله کی گفته دخترا نمیتونن علاقه مند بشن و ابرازش کنن ؟ مشکل فقط سر روحیه حساس دختراست که از لحاظ عاطفی حساسترن . دختر خوب زندگی رو برا خودت زهر نکن قدر روزای زندگیت رو بدون ایشالا که سریعتر روحیه ی خودت رو به دست میاری.

  12. 3 کاربر از پست مفید افرا90 تشکرکرده اند .

    افرا90 (سه شنبه 23 آبان 91)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    دوست عزیز
    من دخترها یی رو میشناسم که سالهاست فکر می کنن طرف مقابل بهشون احساسی داره و هنوز بعد از گذشته سالها بر این باور هستن اما طرف مقابل مدتهاست که ازدواج کرده!
    برای پسرها هم این اتفاق رخ میده اما بسیار کمتره!
    معمولا ادمها اونجوری فکر میکنن که دوست دارن و خوشایندشونه نه اینکه الزاما واقعییته!
    تا طرف 2 دفعه ادم و نگاه کنه و 4 کلمه حرف بزنه ... دلیل نمیشه که علاقه ایی به ما داشته!
    تنها این مهم نیست که ما به طرفمون علاقه داشته باشیم ،این هم مهمه که طرف هم به ما علاقه داشته باشه!

  14. 4 کاربر از پست مفید tamas تشکرکرده اند .

    tamas (چهارشنبه 24 آبان 91)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,132
    سطح
    34
    Points: 3,132, Level: 34
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    151

    تشکرشده 108 در 47 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    از همتون ممنونم
    فقط یه سوال!!
    حرفایی دارم که تو دلم مونده میخوام با اس بهش بگم اما نمیدونم بگم یا نه شاید از اینکه جوابمو نده میترسم که باز اذیت بشم!!
    اما چطوری این حرفایی که توی دلمه رو خالی کنم دارم خفه میشم!
    آخه باید بدونه که چقدر اذیتم کرد! چقدر بازیم داد چه الان چه قبلا
    بگم یا اینکه با گفتنش بازم اشتباه میکنم ...؟؟؟؟

  16. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    با گفتنشون اشتباه میکنی 100%

    با گفتنشون فقط ضعیف بودن خودتو بیشتر نشون میدی و بهش ثابت میکنی که چه کار خوبی کرد که شما رو به عنوان زنش انتخاب نکرد
    جون متوجه ضعیف بودن شما میشه

    اصلا این قضیه رو تموم شده فرض کن و حتی اخم هم به ابروت نیار
    از این به بعد هم در جمعی که ایشونم هست خیلییییییی ریلکس و نرمال باش و اصلا انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته

    اعتماد به نفس فقططططططططططط

    یه سوء تفاهمی برات درست شده بود که الحمدالله بدون مساله خیلی بدتری تموم شد و رفت


    خلااااااااااص

  17. 5 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (چهارشنبه 24 آبان 91)

  18. #20
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید

    آخه گفتنش هم سیاست داره ،
    باید راه و روشش رو بلد باشی .
    من یه سخنرانی دارم در این مورد صجبت هایی کرده ، دانلود کن و گوش کن
    اسم فایل » جذب پسر برای خواستگاری :
    http://moshaver41.persiangig.com/l4i%20Messenger/26%20jazbe%20pesar%20baraye%20ezdevaj.mp3

  19. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (چهارشنبه 24 آبان 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مخالفت خانواده برای ازدواج با دوست پسرم (از خانواده سطح پایین)
    توسط atoosaa در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 94, 10:16
  2. نیاز عاطفی شدید+سن پایین+ پسر بودن=؟
    توسط Mr.Anderson در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 اسفند 93, 17:29
  3. ترمیم رابطه دو نفر( پسر داییم و همسرش )
    توسط parvizb در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 اردیبهشت 93, 09:34
  4. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 فروردین 93, 23:11
  5. +پسر بالا شهری و دختر پایین شهری !
    توسط lord.hamed در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 بهمن 86, 10:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.