پدربزرگ جان خوش آمدی که خوشمان آمد از آمدنت!
تشکرشده 2,271 در 375 پست
پدربزرگ جان خوش آمدی که خوشمان آمد از آمدنت!
راحیل خانوم (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
1. همینه که هست! والله فکور عزیز، از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان، اینروزها دیگه من خودمم به این فکر افتادم که در رابطه با کارگری که نیاز دارم، دیگه فقط از بین کارگران ماهری که حتما حتما واجبات و مستحبات دین رو بجا میارن انتخاب کنم. نماز شب که بخونند دیگه نور علی نور! دلیلش هم خیلی واضحه!نوشته اصلی توسط فکور
2. به! کجای کاری؟! بی بی خود خود رفیق ناباب یا همان رووووووح شیطانی باغه!کجا بودی ببینی چه کروکودیلهایی مینداخت به جون بچه ها! حالا یه چند وقتی به اجبار نقش بچه مثبت رو ایفا میکرد! اما هر که او دور ماند زاصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
نوشته اصلی توسط baby
و صد البته با اون پستهای فیلسوفانه و سیاسی-جنگی ات، چقدر هم به باغمون مشروعیت دادی. یعنی کلا باغ رو پرتاب کردی به فضای مشروعیت و معنویت!
بی دل (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
واااااااااااااااااااااااا ای
چه بارون باحالی داره میاد
عجب هوای تووووووووووپی
حالا همه با من شروع کنن
بری بری بری...بری بری بری
![]()
نادیا-7777 (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
اگر این نادیا با این بری بری کردناش نبودا کلی افسردگی میگیرفتیم !
maryam123 (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
به به ببین کی اینجاست...البته اینجا نه،اونجا(صندلی داغ)
کنجکاو خودمونه،بابا دمت گرم.ســـــــلام داداش
چطوری کنجکاو جون؟؟
کجایی؟ نیستی؟
کم پیدا که چه عرض کنم،ناپیدایی
ااا.میخواستم اینو تو حال و احوال بزنم،اشتباه شد :)
چیکار کنم خب،ذوق کرده بودم خب :D
راحیل خانوم (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
بچه معروف شدیم رفت:D
بانک عاطفیم پر شده بابا
چقده نوازش شدن کیف میده ها
منم که عقده ای!
بابا خاموش کنین اون دوربینو نور فلشش اذیتم میکنه
بدجوری سر دوربین چرخیده طرفم
الکی الکی عضو دلسوز و باتجربه و با دانش شدیم رفت
لباسم خوبه؟؟؟
z o h r e h (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
برو بچ خبر خوش .
راحیل خانم بل آخره به آرزوش رسید. اگر گفتید چی .
راحیل خانم بهتون تبریک میگم. عضو کوشا شدید . فعالیت تون عالی بود
و انشالله ستارهات همینجوری بیشتربشه .
پدربزرگ (چهارشنبه 24 آبان 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بعضیا باید محتاج باشن تا آدم باشن.
یه معازهی هست تو خیابونی که مرتب برای آکواریوم می رم.تا حالا دوبار رفتم داخل ساعت 3-2 بیرون می کنه می گه
وقت ناهاره،این بار آخرم مشتری تو مغازه بود.اگر وقت ناهار پس اونا چه کار می کردن؟اگر وقت ناهاره نمی خوای مشتری
بیاد درو قفل کن بزن از فلان تا بهمان وقت ناهاره.یه جای دیگه می ری داخل داره غذا می خوره هم تارف می کنه هم کارتو
راه می اندازه.می بینید؟اولی چون فروشش زیاده یه سری اخلاقیاتو گذاشته کنار ولی دومی چون فروش کم تری داره
سعی می کنه هر مشتری که میاد برخورد درستی داشته باشه.
خوب بودن در مواقع بی نیازی ارزش بیشتری داره.
فرهنگ 27 (سه شنبه 23 آبان 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
داشتم یک نگاهی روی بعضی از سوال های صندلی داغ می انداختم که این رو دیدم:
البته در همون ویکیپدیا در قسمت تاریخچه دلیلش رو نوشته بود :)مريم جان من اينو اشتباه خوندم اما نشد ويرايشش كنمچرا سه تار سه تا تار نداره؟
خوندم دوتا تار نداره؟
چراشو نمیدونم اما اینو تو ویکیپدیا خوندم
میگن وسعت صوتی سه تار نزدیک سه اکتاوه
شاید دلیلش اینه72
قضیه سیم چهارم ربطی به اکتاوها نداره. بدون اون سیمی که بعد ها به ساز اضافه کردند هم میشه 3 اکتاو رو اجرا کرد. اون سیمی که اضافه شده (سیم مشتاق)،هنگام نوازندگی یکم حجم صدا رو بیشتر می کنه و بیشتر فضا میده. یک تغییر کوچکی بوده که در ساز دادند و باعث شده که صدا زیباتر بشه.
شاد باشید.
hamed65 (چهارشنبه 24 آبان 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
یکی این راحیل رو داره اذیت میکنه ها .
جدی میگم من دیشب دیدم عضو کوشا شده بود .الان
که دیدم همون عضو عادی هست . گناه داره بچه مردم دلش میشکنه
. حتما پستی ازش حذف شده برگشته عادی شده .
من خواب ندیدما باورکنید عضو کوشا دیدمش .
پدربزرگ (چهارشنبه 24 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)