به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #10
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: همسرم رسما گفته ديگه دوستت ندارم و هركاري بخوام مي كنم

    khanoomeomidvar

    به تالار همدردی خوش آمدی



    دلیل دعوای شما چی بوده ؟

    عزیز جان

    شما روش اشتباهی را در زندگی پیش گرفتی ، جایگاه یک زن را حفظ نکردی ، ساپورتهای شدید مالی مرد را از مردی میاندازه و زن را خسته وبی رمق می کند و باعث میشه جایگاه اصلی خود را از دست دهد و مرد نیز نمی پسندد ، نتیجه اش شده این نازهای زنانه ، شما در واقع مردانه رفتار کردی و این اشتباه هست ، و مرد را دروناً ضعیف میکنه که یک جایی بروز پیدا میکنه که اینجا خودشو نشون داده .

    دست از ساپورتهای غلط مردانه بردارید ، مسئولیتهای مردانه زندگی را به همسرتان واگذار کنید و شما زن خونه باشید حتی اگر در اجتماع مرداننه رفتار می کنی و ریس یک کمپانی بزرگ باشی ، در خونه لازمه یک زن تمام عیار باشی و تحت حمایت همسرت .

    به او مهلت بده مرد باشه .

    در این شرایط نیز شما وظایفت رو انجام بده ، عذر خواهی هم کرده ای ، بیشتر از این انفعال بخرج نده ، انجام وظایف همسری ، عشق ورزی و روال طبیعی زندگی را با تغییر رفتارهایی مردانه به زنانه داشته باش و ایشون را به حال خودش رها کن ........ با پیش قدم شدن ایشون برای آشتی ، پذیرا باش و بعدش می توانی برای تغییر رفتار و تداوم رابطه خوب راهنمایی بخواهی .


    .

  2. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 24 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** خیلی دوستت دارم بخاطر ....... ***
    توسط فرشته مهربان در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 مهر 93, 17:41
  2. چهار روش برای گفتن دوستت دارم !!
    توسط baran.68 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 خرداد 89, 14:23
  3. دوستت دارم
    توسط بالهای صداقت در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 89, 08:30
  4. دلخورم...اما دوستت دارم!!!
    توسط حسین پور در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 11 اردیبهشت 88, 21:45
  5. +دوستت دارم ، ولي شرايط گفتنش را ندارم ...
    توسط omid 24 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 88, 14:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.