دوست خوبم بستگی داره به این اتفاقی که افتاده از چه زاویه ای نگاه کنی . بعضی اتفاقایی رو که از نظر ما بد و وحشتناکن با یه تغییر دید میتونیم تحمل کنیم یا اصلا برامون یه پوینت مثبت باشه . پس بهتره به این ماجرا اینطوری نگاه کنی که خوب شده با یه همچین شخصی زندگی مشترک تشکیل ندادی و با این اظهار علاقه تکلیفت مشخص شده حالا میتونی با خیال راحت به خواستگارات فکر کنی کسایی که واقعا مردونه جلو اومدن و میخوان باهات تشکیل زندگی بدن . قضیه رو برای خودت بزرگ نکن علاقه به کسی یه حس کاملا نرماله کی گفته دخترا نمیتونن علاقه مند بشن و ابرازش کنن ؟ مشکل فقط سر روحیه حساس دختراست که از لحاظ عاطفی حساسترن . دختر خوب زندگی رو برا خودت زهر نکن قدر روزای زندگیت رو بدون ایشالا که سریعتر روحیه ی خودت رو به دست میاری.








علاقه مندی ها (Bookmarks)