سلام.m4169k گرامی؛ دو روز پیش یه اتفاقی برام افتاد که به جرات میتونم بگم کم تر از معجزه نبود برام! حضور خدا رو بی اندازه حس کردم.... حس اینکه خدا صدای من رو هم می شنوه واقعاً زیبا بود... دلم می خواد با همون زبون خودت برام دعا کنی.
بله، مطمئن باشين كه خدا لحظه به لحظه همراهتونه و صداتونو ميشنوه... در مورد اينكه گفتين از قرآن خوندن لذت نميبرين، به نظرم هيچي مثل قرآن به آدم آرامش نميده... اگه آدم به معناي حقيقي قرآن اعتقاد داشته باشه، خوندنش و حتي گرفتنش تو دست ميشه واسه آدم يه دنيا آرامش و قدرت... من وقتي قرآن رو تو دستم ميگيرم و با خدا حرف ميزنم احساس ميكنم قوي ترين و آروم ترين آدم روي زمينم... قرآن رو تو دستتون بگيرين، يه آيه كوچيك، يا حتي يه خط بخونين روزانه... به معني ها دقت كنين... و مطمئن باشين كم كم علاقمند ميشين و به اون آرامشي كه بايد از قرآن بگيريد ميرسيد... به نظرم قرآن خوندن مهمترين و قشنگترين روش حرف زدن با خداست، شما كه از حرف زدن با خدا لذت ميبريد، قرآن رو هم بخونيد كه عالي ميشه ديگه...
ببينيد، بستگي به شما داره كه چه تعريفي از دوست داشته باشيد... اگه يه كم دقت كنيد ميبينيد كه الان اينجا، كلي دوست پيدا كردين كه دور و برتونو گرفتن و دارن همه دلسوزي ميكنن براتون و واسه كمك كردن بهتون فكر مكينن و نظر ميدن، چي از اين بهتر؟! دوستايي كه موقع مشكلات روحي در كنارتون هستن، اين بهترين حالت دوستيه... دوست فقط يك شخص كه از بيرون وارد بشه و كنار آدم باشه نيست... خانواده آدم ميتونن بهترين دوست آدم باشن و ... اينجا هم كه همونجور كه گفتم كلي دوست دارين، پس احساس خلا و تنهايي نكنين...مشکل من الان فقط اینه که خلأ دارم... یه حس تنهایی؛ برای این راهکار داری؟ تو این دنیا یه دوست درست حسابی از جنس زمینی ندارم!
در مورد پاك شدن سياهي هاي گناه، همه هم گفتن، توكل و اميد به رحمت و بخشش خدا و يه توبه واقعي، باعث ميشه كه نه تنها تمام گناه ها از بين برن، بلكه همشون به ثواب تبديل بشن، پس خيالتون راحت...یعنی واقعاً می شه این کوله بار سیاهی من پاک شه؟!
به نظرم ايمان و اعتقاد قلبي به خدا، خودش باعث ميشه كه كم كم آدم خدا رو بهتر بشناسه و بره به سمتش.دلم می خواد خدا رو بیشتر باور کنم اما من هیچ اطلاعاتی ندارم... تا الان فقط یه مسلمون شناسنامه ای بودم
چشم، من خودم محتاج دعاي همه به خصوص بچه هاي گل اينجا هستم، اما چشم، حتما دعا ميكنم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)