به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 12:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    276
    سطح
    5
    Points: 276, Level: 5
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    m4169k گرامی؛ دو روز پیش یه اتفاقی برام افتاد که به جرات میتونم بگم کم تر از معجزه نبود برام! حضور خدا رو بی اندازه حس کردم.... حس اینکه خدا صدای من رو هم می شنوه واقعاً زیبا بود... دلم می خواد با همون زبون خودت برام دعا کنی.
    سلام.
    بله، مطمئن باشين كه خدا لحظه به لحظه همراهتونه و صداتونو ميشنوه... در مورد اينكه گفتين از قرآن خوندن لذت نميبرين، به نظرم هيچي مثل قرآن به آدم آرامش نميده... اگه آدم به معناي حقيقي قرآن اعتقاد داشته باشه، خوندنش و حتي گرفتنش تو دست ميشه واسه آدم يه دنيا آرامش و قدرت... من وقتي قرآن رو تو دستم ميگيرم و با خدا حرف ميزنم احساس ميكنم قوي ترين و آروم ترين آدم روي زمينم... قرآن رو تو دستتون بگيرين، يه آيه كوچيك، يا حتي يه خط بخونين روزانه... به معني ها دقت كنين... و مطمئن باشين كم كم علاقمند ميشين و به اون آرامشي كه بايد از قرآن بگيريد ميرسيد... به نظرم قرآن خوندن مهمترين و قشنگترين روش حرف زدن با خداست، شما كه از حرف زدن با خدا لذت ميبريد، قرآن رو هم بخونيد كه عالي ميشه ديگه...

    مشکل من الان فقط اینه که خلأ دارم... یه حس تنهایی؛ برای این راهکار داری؟ تو این دنیا یه دوست درست حسابی از جنس زمینی ندارم!
    ببينيد، بستگي به شما داره كه چه تعريفي از دوست داشته باشيد... اگه يه كم دقت كنيد ميبينيد كه الان اينجا، كلي دوست پيدا كردين كه دور و برتونو گرفتن و دارن همه دلسوزي ميكنن براتون و واسه كمك كردن بهتون فكر مكينن و نظر ميدن، چي از اين بهتر؟! دوستايي كه موقع مشكلات روحي در كنارتون هستن، اين بهترين حالت دوستيه... دوست فقط يك شخص كه از بيرون وارد بشه و كنار آدم باشه نيست... خانواده آدم ميتونن بهترين دوست آدم باشن و ... اينجا هم كه همونجور كه گفتم كلي دوست دارين، پس احساس خلا و تنهايي نكنين...
    یعنی واقعاً می شه این کوله بار سیاهی من پاک شه؟!
    در مورد پاك شدن سياهي هاي گناه، همه هم گفتن، توكل و اميد به رحمت و بخشش خدا و يه توبه واقعي، باعث ميشه كه نه تنها تمام گناه ها از بين برن، بلكه همشون به ثواب تبديل بشن، پس خيالتون راحت...
    دلم می خواد خدا رو بیشتر باور کنم اما من هیچ اطلاعاتی ندارم... تا الان فقط یه مسلمون شناسنامه ای بودم
    به نظرم ايمان و اعتقاد قلبي به خدا، خودش باعث ميشه كه كم كم آدم خدا رو بهتر بشناسه و بره به سمتش.
    چشم، من خودم محتاج دعاي همه به خصوص بچه هاي گل اينجا هستم، اما چشم، حتما دعا ميكنم...

  2. 4 کاربر از پست مفید m4169k تشکرکرده اند .

    m4169k (جمعه 17 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم متوجه ناراحتی هایم نمی شود
    توسط maalihh در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 خرداد 94, 10:26
  2. بی توجهی شوهرم وقتی میریم شهر خودمون
    توسط رویایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 16:28
  3. وقتی رابطه فرق مورد علاقم رو متوجه شدم
    توسط mgh_ashi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 دی 91, 16:33
  4. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.