به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    ""من با شوهرم هم كلاسى بودم و دسته جمعى گاهى بيرون مى رفتيم ٢ سال پيش باش دوست شدم اما به يك ماه نكشيد و تموم كردم ""
    ""من قبل عقد يك بار با شوهرم فقط بيرون رفتم نمى دونم چرا خانوادم اشتباه منو كردن اگر دو ماه باش دوست مى شدم كار به اينجا نميكشيد حتى خود شوهرم هم""

    سلام عزیزم امیدوارم که بتونی بدون عجله و احساس و با منطق تصمیم بگیری ولی در دو جا نوشته هاتو کپی کردم که ببینی همچین خیلی خیلی بدون شناخت هم نبوده حالا تو فاز لجبازی رفته بودی به کنار ولی فکر می کنم بدون شناخت این کار رو نکردی
    اما حالا این بنده خدا دلت رو زده دلیل نمی شه که کلا اینقدر سریع راه حل های دوستان رو نخونی و در هر پستی که می گذاری به اینکه چطور جدا بشی ختمش می کنی مخصوصا این چند پست آخر
    اگه می خوای جدا بشی توی این سایت هیچ راهی بهت نشون نمی دهند دوستان اینو مطمئن باش
    امممممممممما اگه بخوای رابطه ات رو اصلاح کنی و راه کار برای ادامه زندگی مشترک داشته باشی بسم ا...
    بگو تا کارشناسان و دوستان عزیز بتونند کمکت کنند.
    موفق باشی گلم






    عزیز دلم اگه مشاوری که رفتید بهتون صریحا گفته جدا بشید بدون اینکه شوهرتون رو ببینه بهتره که این کار رو نکنی و از چند مشاور دیگه استفاده کنی بهر حال نظر چند مشاور رو داشته باش تا جمع بندی کنی بهتره (این سایت هم کارشناسان خوبی داره خیلی خوب می تونی کمک بگیری البته اگه بخوای)

  2. کاربر روبرو از پست مفید mamosh تشکرکرده است .

    mamosh (یکشنبه 21 آبان 91)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    مشاور شوهرمم ديد گفت خيلى بچس گفت يه كم روش كار مى كنيم ببينيم تغيير مى كنه يا نه فعلا كه بدتر شده روزى صدتا اس ام اس مى ده همش هم الكى فكر مى كنه اين جةرى همه چى درست ميشه

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1389-4-19
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    4,259
    سطح
    41
    Points: 4,259, Level: 41
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 302 در 134 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    سلام
    ببین یک چیزی می گم بهت خوب گوش کن
    یکی از قوانین نا نوشته تالار همدردی
    و در واقع یکی از خط مشی های این تالار اینه که به هیچ عنوان نمیگه طلاق!
    یعنی این مساله ممکنه که به قیمت افتادن از اون ور بوم باشه برای مراجعا
    طلاق درسته زشته ولی بعضی مواقع اگه بجا باشه نعمت بزرگیه
    مخصوصا اگه تو موقعیت مناسبی انجام بگیره!
    تو اگه خوب مشورت کردی و حس می کنی می تونی به تصمیمت اعتماد داشته باشی
    تصمیم درستو بگیر!
    توصیه به موندن و اصلاح زندگی خوبه
    ولی اینجا شعار اینه که اصلاح زندگی به هر قیمتی!
    حالا ممکنه این توصیه ها باعث از پا در اومدن مراجع باشه!
    باز خوبه تو هنوز تو مرحله نامزدی هستی!
    داشتیم مراجعایی رو که اینقدر مشکلات زندگیشو بهش شخصی سازی کردن که بیچاره هم غرور و عزتش لگد مال شده هم مشکلاتش پا برجا باقی مونده!
    به هر حال مشورت کن ولی خودت تصمیم بگیر
    از تنهایی و عدم حمایت خانواده نترس! اگه دوست داری زندگی کن اگه نه ................

  5. 3 کاربر از پست مفید hektor تشکرکرده اند .

    hektor (دوشنبه 22 آبان 91)

  6. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    به نظر من هم شما آماده ازدواج نه با ایشان با هیچ کس دیگری نیستید. ضربه هم همه مردها و زنها خورده اند. ایرادی نداره. سعی کنید به مرور واقعیت امر رو به ایشون بفرمایید و جدا شید. به نظرمن شما تا چند سال اینده بهتره شیطنت و جنب وجوش بپردازید.

    شاید ناراحت بشید اما به نظرم شما بچه تر هستید از همسرتون! مسئولیت پذیر نیستید. حالا حالها زوده براتون ازدواج!

    یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه. چون مقصر شما بودید و نه همسرتون، با جسارت یک بار مسئولیت تقصیر رو پیش خونواده ها به گردن بگیرید تا همسرتون فکر نکنه اشتباه و تقصیر از اون بوده وتا آخر عمر خودشو بابت بی مسئولیتی شما سرزنش کنه! اینطوری راحت هم جدا می شید و عذاب وجدانتون! کمتر می شه.

  7. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (جمعه 26 آبان 91)

  8. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    بله با شما دوستان موافقم واسه من ازدواج زود بود و اشتباه كردم و اينجا و هنه جا همه اصرار دارن طلاق نشه! شوهرم ميره دنبال زندگيش اما من تو اين خونه با فشاراى خانوادم له مى شم جدا هم نشم باز داغون مى شم . كاش خانوادم اوكى مى دادن واسه طلاق، شوهرمم كه پاش بيفته نه كمك ميكنه نه هيچى از اين ورم با گريه و اصرار مى خواد بمونم. من اشتباه كردم اما شوهرمم هر كار مى خواد ميكنه بعدم مى گه بى تجربم، دوستان راه بگين من واقعا بايد چيكار كنم

  9. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    درود

    دنیای عزیز می خواید خلاص شید؟ <strike>راهکار اینه که اشتباهاتتون رو پذیرا باشید و اینطوری جدا می شید.

    به خونواده و به همسرتون بگید {من "دنیا" اشتباه کردم. تو اصلا مقصر نیستی. من مقصرم . من آدم دمدمی مزاجی هستم که هر آن نگااهم ممکنه به زندگی عوض شه. یک روز فکر می کنم این کار خوبه روز بعد فکر می کنم یک کار دیگه ای خوبه. فردا روز بعد عروسی هم نه می تونم مادر خوبی باشم نه همسر خوبی. می خوام برم خوش باشم. تفریح کنم. بدوم. من مسئولیتی در قبال زندگی مشترک با هیچ کسی احساس نمی کنم.}

    حین بیان این جملات اصلا اصلا احساس نکنید دارید ترحم می کنید! (این احساس رو منتقل کنید رابطه تموم نمی شه)
    چون ترحمی هم در کار نیست. شما واقعا همین هستید. یعنی اصلا مناسب ازدواج نیستید.
    تصورمی کنم اینطوری خیلی راحت تر می تونید از همسرتون جدا شید! اصلا سعی نکنید گناهی رو به گردن اون بیندازید. شما بله گفتید فقط برای فرار خودتون! </strike>

    ویرایش : فرشته مهربان >>> راهنمایی آسیب زا و غیر مشاوره ای و مبتنی بر نگاه شخصی که همرگرا با روند تخصصی و مشاوره ای همدردی ندارد

  10. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    شايد همين طور باشه اما اينارو بگم برخورد خانوادم وحشتناك مى شه تا سالهل مى زنن تو سرم كه عرضه نداشتى ليافت نداشتى بدبخت شدى اينا. اما باور كنيد شوهرمم ايراداش زياده يعنى ما به هم نمى يايم

  11. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    باشه...سعى مى كنم اين جرات رو پيدا كنم، اما شما نمى دونيد بابام مى گه حتى اگر شوهر آدم معتاد هم باشه آدم بايد كمكش كنه چه برسه من بگم اون خوبه اما من نمى تونم ، كاش خونم جدا بود بعدش يه مدت تنها سر مى كردم تا به خودم بيام و زخم زبون نشنوم

  12. #49
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    آقا مهران میشه بگید شما چه جوری به نتیجه رسیدید که ایشون باید حتما طلاق بگیره که اینو راحت بیان میکنید و این خانم هم خدا خواسته میگه چشم انجام میدم.

    خانم محترم خیلی باید رو این قضیه فکر کنی عواقبش کاملا به خودت برمیگرده هیچکس حتی کسانی که به شما توصیه کردند این عواقب رو گردن نمیگیرن و در زندگیشون تغییری ایجاد نمیشه.

    اصلا تا به حال در مورد تغییر و تحول در برخوردهای خودت و همینطور بیان خواسته هات از همسرت تلاشی کردی؟ زندگی از پیش ساخته شده نیستا خودت باید بسازیش اصلا بعید نیست اگه با کس دیگه ازدواج کرده بودی یا بعدا ازدواج کنی از این مشکلات نباشه هر آدمی روی کره زمین مجموعه ای از خصوصیات مثبت و منفی هست اینو مطمئن باش...

  13. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (یکشنبه 12 آذر 91)

  14. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: هيچ تمايل جنسى به شوهرم ندارم و عاشقش نيستم جدا شم ؟

    ایشون اصلا در شرایط شروع یک زندگی مشترک نیستند. در فاصله سه ماه از شروع زندگی مشترک به فکر خیانت افتادند و" جلوی خودشون رو گرفتند" . از روی لجبازی کسی روانتخاب کردند و شخصیت اون رو بارها خرد کردند، احتمالا چند مورد روابط پیش از ازدواج داشتند. در تصیمم گیریهاشون کسی جز خودشون اهمیت نداره و فقط به این فکر می کنند که به خودشون ایا ضربه ای وارد می شه یا خیر! اگر جناب فکور تشخیص شما این است که ایشون که با ما هم لج کرده مناسب زندگی مشترک است بفرمایید


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 دی 00, 12:27
  2. من خيانتكاري بيش نيستم...
    توسط *سپيده* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 27 دی 93, 11:50
  3. لطفا كمكم كنيد : رسم و رسومات خواستگاري را بلد نيستم !
    توسط گل مينا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 خرداد 92, 08:12
  4. خونه ي مادر شوهرم راحت نيستم ولي مجبورم چند روز اونجا باشم.
    توسط yasna در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 12:31
  5. ميزان شايستگي شما براي مديريت
    توسط سارا بانو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 دی 88, 13:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.